سیدنظام الدین موسوی عصر شنبه در دیدار از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی، با گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: به دلیل تعدد رسانه ای، شاید بستر تاثیرگذاری آن در اخبار مانند گذشته نباشد اما هنوز ایرنا تنها خبرگزاری رسمی کشور است و کار میدانی انجام می دهد.
وی بیان کرد: هرچند خبرگزاری ایرنا وابسته به دولت و موظف به اطلاع رسانی اقدامات و خدمات دولت است اما در اصل خبرگزاری حاکمیت و نظام به شمار می رود لذا از این حیث می تواند ارتباطات خوب و موثری با مجموعه آستان قدس رضوی برقرار کند.
معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: ارتباطات با رسانه های مکتوب و برخط از رویکردهای اصلی این معاونت در دوره تولیت کنونی است و به همین دلیل مدیریت خبر و رسانه شکل گرفته تا ارتباطات کاملی را با همه رسانه ها برقرار کند.
موسوی اظهار داشت: آستان قدس رضوی نقطه امیدی برای همه مردم و نقطه اتکا و توسل افراد از هر طیف، مذهب و قومی است و بر همین اساس دشمن تمرکز خود را بر مشهد قرار داده و درصدد است تا با سیاه نمایی، ایجاد شایعه و سایر مسائل، هویت این شهر را مخدوش کند.
وی بیان کرد: هدف دشمن زیر سئوال بردن اصل مقوله زیارت است و برنامه های خود را در این مسیر به صورت هدفمند دنبال می کند لذا رسانه های مختلف به همراه آستان قدس رضوی باید برای این بخش برنامه ریزی کرده و با یک راهبرد مشخص از هویت اعتقادی این شهر پاسداری کنند.
معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: ایرنا جایگاه رسمی و بسیار مناسبی برای مقابله با دشمن در خصوص خدشه دار کردن هویت مشهد و ضربه زدن به اصل زیارت دارد و از این حیث روابط عمومی آستان قدس رضوی، همراه و همیار ایرنا خواهد بود.
موسوی اظهار داشت: رسانه ای مانند ایرنا، نمایندگی هایی در کشورهای مختلف دارد که دیگر رسانه ها از این ظرفیت برخوردار نیستند و باید برنامه ریزی کرد که چگونه می توان از این ظرفیت در حوزه خبر و اطلاع رسانی بهره گرفت.
وی بیان کرد: شاید پیشتر روابط عمومی آستان قدس رضوی در حوزه حرم چندان نگاه مثبتی نسبت به ورود رسانه ها به این بخش نداشت اما اکنون با توجه به تاکید تولیت آستان قدس نسبت به شفافیت در اخبار و اطلاع رسانی مجموعه حرم، نگاه روابط عمومی کاملا تغییر کرده و در همه موارد آمادگی تعامل و ارتباط با رسانه های مختلف از جمله ایرنا را دارد.
5132/7489
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.