رمضانعلی سبحانی فر روز سه شنبه به مناسبت 17 مرداد، روز خبرنگار، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ایرنا به عنوان رسانه رسمی نظام جمهوری اسلامی، نقش موثری در خنثی کردن عملیات روانی دشمن دارد.
وی با اشاره به نقش ایرنا در انعکاس درست و به موقع اخبار، اظهار داشت: تلاش برای ترویج روحیه امید و نشاط در جامعه از رسالت های خبرگزاری ایرنا است که به خوبی به آن عمل کرده است.
نماینده مردم سبزوار، داورزن، جوین، جغتای و خوشاب در مجلس با اشاره به عملیات روانی اقتصادی دشمن، گفت: نباید اجازه داد اختلاف نظر و سلیقه مدیران کشور به ابزاری برای بهره برداری سیاسی دشمنان علیه انقلاب اسلامی تبدیل شود.
سبحانی فر با بیان اینکه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به صورت بایسته به مردم منعکس نشده، افزود: ایجاد یاس و ناامیدی در مردم و رخنه در صف مسئولان نظام، از حربه های دشمن برای موفقیت در جنگ روانی است.

*خبرنگاران فاصله بین مردم و مسئولان را کمتر کنند
دیگر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باید تلاش کنند فاصله بین مردم و مسئولان کمتر شود.
حسین مقصودی با اشاره به نقش خبرنگاران در آگاهی بخشی به جامعه افزود: اصحاب رسانه باید صادقانه مطالب را بیان کرده و در مسیر جناح های سیاسی و حزبی قلم نزنند.
وی تصریح کرد: در شرایط کنونی که هجمه و عملیات روانی اقتصادی دشمن علیه نظام اسلامی شدت گرفته، خبرنگاران باید با بیان خدمات واقعی نظام و دولت برای مردم، پاسخ شبهه پراکنی رسانه ها و خبرگزاریهای معاند را بدهند.
هفدهم مردادماه 1377، شهید محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، در حین انجام ماموریت اطلاع رسانی به دست گروهک تروریستی طالبان در مزار شریف افغانستان به شهارت رسید.
این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان 'روز خبرنگار' نامگذاری شده است.
5132/8145/7495
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.