سیدحمیدرضا جوادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی گرمای هوا طی یک ماه گذشته مصرف تخم مرغ بین مردم و صنایع تبدیلی به شدت کاهش یافته بود اما با بهتر شدن هوا و کاهش دما طی هفته اخیر و افزایش دوباره مصرف شاهد رشد قیمتی این محصول هستیم.
وی ادامه داد: به منظور تعدیل قیمت و تنظیم بازار تخم مرغ موضوع در کمیسیون تنظیم بازار خراسان رضوی مطرح می شود و به زودی با تصمیم گیری مناسب اقدام به اجرای طرحی با هدف کاهش قیمت این محصول خواهد شد. البته عده ای سودجو نیز با هدف سوءاستفاده از شرایط موجود اقدام به احتکار و عرضه نکردن تخم مرغ می کنند که با این موارد به شدت برخورد قانونی می شود.
مدیر بازرگانی و تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی همچنین به نشست کمیته استانی تنظیم محصولات کشاورزی اشاره و بیان کرد: بر اساس بررسیها و گزارشها ذخایر نهادهای دامی و کشاورزی شامل کود، سم و بذر، داروهای دام و طیور و موارد مشابه و همچنین ذخایر غذایی در خراسان رضوی به حد مطلوب فراهم و موجود است.
قیمت تخم مرغ امروز 11 مرداد در مرغداری به ازای هر کیلوگرم 80 هزار ریال و قیمت عرضه به مصرف کننده در مشهد 110 هزار ریال بود.
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.