آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه این هفته مشهد در حرم مطهر امام رضا(ع) افزود: بهره برداری از پالایشگاه ستاره خلیج فارس که ما را از واردات بنزین بی نیاز می کند و عامل مهمی در عرصه خودکفایی کشور است با همین حرکتهای جهادی و بوسیله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد.
وی ادامه داد: تامین و توزیع آب شرب بین مردم خرمشهر، خوزستان و آبادان که از همه نقاط کشور و همچنین آستان قدس رضوی انجام شد از دیگر حرکتهای جهادی است. تلاش شبانه روزی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در خصوص تامین آب شرب مناطق خرمشهر، آبادان و روستاهای آنها از دیگر حرکتهای جهادی قابل توجه می باشد در هفته اخیر انجام شد.
امام جمعه مشهد گفت: حرکتهای جهادی انجام شده نشانگر روحیه جهادی مردم و نهادهای مختلف است که در هر شرایطی دشمن محاصره و تهدید کند در مقابل مردم ما ناامید و زبون خواهد شد.
وی در ادامه خطبه ها به موضوع دستگیری فردی با دو تن طلا نیز اشاره و بیان کرد: نیروی انتظامی با قدرتمندی تمام یک عنصر ناپاک اقتصادی، اخلالگر و مفسد اقتصادی را دستگیر کرد که جای تشکر دارد. اکنون چشمها به دستگاه قضایی است که برخورد با اخلالگران و مفسدان فی الارض را چگونه انجام می دهد.
آیت الله علم الهدی افزود: دولت هم باید به وضعیت اقتصادی بهتر رسیدگی کند. چگونه است که یک نفر در عرض سه ماه می تواند دو تن سکه جمع آوری و بازار را دچار اختلال کند. 450 شرکت ارز دولتی 42 هزار ریالی دریافت کرده اند. 350 شرکت این ارز را با قیمت آزاد در بازار فروخته اند و 100 شرکت هم ارز دریافتی را احتکار کرده اند. دولت باید در خصوص ترمیم تیم اقتصادی خود اقدام کند.
وی ادامه داد: کشور ما صاحب دارد. سرانگشت پس پرده نشین و قطب عالم امکان نمی گذارد که عده ای بر قدرت سوار شوند و به گرده مردم ضربه بزنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه همچنین از مردم خواست در برنامه های هفته آینده که همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) و روز ملی عفاف و حجاب برگزار می شود حضور پررنگ داشته باشند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه مشهد با تفسیر آیات سورد مجادله گفت: این آیات خصوصیات حزب الله و حزب الشیطان را بیان می کند. حزب الله در خط امامت و لایت و رهبری حرکت می کند و حزب شیطان با دشمن خدا در ارتباط است.
آیت الله علم الهدی افزود: طبق آیه قرآن کسانی که ولایت دشمنی خدا را پذیرفته اند و به جریانهای عناد و کفر علاقه دارند و چشم به دروازه غرب دوخته اند حزب الشیطان هستند.
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.