دکتر سعید باستانی پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مه ولات همچنین از اختصاص 95 میلیارد تومان به بهسازی محور شادمهر - کاشمر از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان خراسان رضوی خبر داد.
وی همچنین افزود: 17 میلیارد تومان نیز سال گذشته برای احداث باند دوم محور مهنه - گناباد اعتبار اختصاص یافت.
این نماینده مجلس بااشاره به اهمیت جاده 7 کیلومتری روستای گلستان -علی آباد افزود: این محور به دلیل ایجاد ارتباط بالا مه ولات و پایین مه ولات از اهمیت خاصی برخوردار است و تکمیل آن باید دستگاه های مرتبط پیگیری شود و ما نیز به آنها کمک خواهیم کرد و در حال انجام پیگیری‌های لازم هستیم.
وی تصریح کرد: درحوزه سفر نیز امسال در مورد مجتمع های فرهنگی 2.8 میلیارد تومان اعتبار با دستور رییس سازمان برنامه و بودجه گرفته شده که طی همین هفته آینده ابلاغ خواهد شد.
باستانی گفت: استخر آموزش و پرورش هفته آینده افتتاح خواهد شد و شعبه تامین اجتماعی در هفته تامین اجتماعی در شهرستان مه ولات مستقر خواهد شد و اگر تا این هفته زمین مربوطه تامین شود کلنگ احداث کلنیک تامین اجتماعی نیز به زمین خواهد خورد.
سخنگوی صنایع ومعادن مجلس شورای اسلامی افزود: برای طرح های آبخیز داری تاکنون کاری انجام نشده ولی با پیگیری هایی که سال گذشته انجام شد حدود 700 میلیون تومان برای طرح های آبخیزداری شهرستان از جمله کال ازغند مصوب شده است و هم اکنون در هر یک از روستاهای شهرستان حداقل یک طرح در حال اجرا است.
وی افزود: با وجود اینکه در بودجه تملک در تمام کشور با کاهش 30 درصدی روبرو بودیم اما در شهرستان مه ولات با افزایش بودجه ماده 180 سرجمع بودجه این شهرستان نسبت به سال گذشته کاهشی نداشته است و این حالیست که در تمام شهرستان های استان این بودجه کاهش یافته است.
به گفته وی اعتبار تلمک دارایی شهرستان مه ولات 120 میلیارد ریال است و در مجموع با لحاظ اعتبارهای پیگیری شده، این میزان به بیش از 1100 میلیارد ریال رسیده که این اعتبار نسبت به وضعیت بودجه کشور مطلوب است.
نماینده مردم شهرستان های مه ولات؛ تربت حیدریه وزاوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با حضور مدیر سازمان بهزیستی کشور در شهرستان مه ولات ، تاسیس اورژانس اجتماعی، استقرار نمایندگی بهزیستی در شهر شادمهر ، اعتبار موردی به شهرستان مبلغ 1.5 میلیارد ریال، خرید لوازم توان بخشی 500 میلیون ریال و پرداخت به موسسات و سازمان های مردم نهاد نیز 500 میلیون ریال توسط مدیر بهزیستی کشور به شهرستان مه ولات اختصاص یافت.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
9878/1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.