به گزارش ایرنا علیرضا رشیدیان، پنجشنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در مشهد افزود: همکاری، همدلی، همراهی و تعامل ضرورت جامعه ما به ویژه در شرایط کنونی است.
وی ادامه داد: مدیری که برای یک موضوع اجرایی و یا مربوط به دوره مدیران پیشین، که هیچ نقشی هم در آن نداشته احضار، بازداشت و بازجویی می شود دیگر چگونه خواهد توانست با شجاعت و جسارت عمل نماید؟
استاندار خراسان رضوی گفت: برخی اقدامات و برخوردها با مدیران دستگاههای اجرایی، احضارها از سوی نهادهای نظارتی و بازرسی موجب دلسردی آنان می شود.
رشیدیان افزود: گاه به جای آنکه روی نقاط قوت امور و طرحها و اقدامات کار کنیم از همان اول روی نقاط ضعف متمرکز می شویم که این اشتباه است.
وی ادامه داد: بخشهای قضایی و نظارتی باید توجه داشته باشند که در این شرایط نیاز است برخی اوقات به جای احضار مدیران، برای مباحثی که ایجاد شبهه کرده به مدیر نامه زده و توضیح بخواهند و بعد از دریافت توضیحات مربوطه بررسی کارشناسی شود.
رشیدیان افزود: در مرحله بعد اگر تخلفی بود باید به هیاتهای تخلفات اداری و اگر جرمی صورت گرفته بود به دادگاه صالحه ارجاع شود.
استاندار خراسان رضوی گفت: ما نه تنها در حوزه اجرایی و دولت بلکه در هیچ بخشی از مجرم دفاع نمی کنیم اما گاه برخی برخوردها و تعاملات ما در یک موضوع مورد اختلاف و یا مشکوک به شبهه تخلف، موجب دلسردی می شود.
رشیدیان افزود: دستگاههای نظارتی، اجرایی، بازرسی و حتی بخش خصوصی و نیز رسانه های استان باید تلاش کنند در راستای ایجاد تعامل، همدلی و همکاری بیشتر حرکت کرده و به پیشبرد اهداف نظام و کشور کمک کنند.
وی ادامه داد: در شرایط کنونی کشور که همه بر ویژه بودن آن اذعان داریم باید عملکرد موثری داشت و روحیه امید و نشاط در جامعه را با همگرایی تقویت کرد.
1922/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.