به گزارش ایرنا، رئیس هیات والیبال شهرستان مه ولات پنجشنبه شب در حاشیه این مراسم گفت: مسابقات والیبال جام رمضان در شهرستان مه ولات با حضور 6 تیم و 84بانوی ورزشکار درسالن شهید ترک روستای عبدل آباد برگزار شد.
حسین برزگر اظهارداشت: این مسابقات به صورت دوره ای با حضور بیش از 200 نفر بانوان شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان برگزار شد که تیم قصر پرده سعیدی عبدل آباد مقام اول را از آن خود کرد و تیم های پایگاه حضرت خدیجه (س) و حضرت زینب(س) شهر فیض اباد به ترتیب به مقام دوم و سوم دست یافتند.
وی تصریح کرد: تیم والیبال پایگاه حضرت خدیجه، پایگاه حضرت زینب،تولیدی پوشاک ریحانه،محبان ولایت،الزهرا و قصرپرده سعیدی تیم های شرکت کننده در این مسابقات بودند.
رئیس شورای شهرستان مه ولات سخنران این مراسم اختتامیه گفت: شهرستان مه ولات دارای استعدادهای بسیاری در تمامی رشته های ورزشی به ویژه والیبال خواهران است.
حجت الاسلام سیدجابر هاشمی اظهارداشت: آنچه که باید به عنوان یک ورزشکار به آن معتقد و پایبند باشید حسن اخلاق ورزشی است که این مهم باید همیشه و در همه حال سرلوحه شما در کلیه مسابقات باشد.
به گفته وی، رعایت مسائل اخلاقی مهم‌ترین و ضروری‌ترین اصل در ورزش است و یک ورزشکار باید دارای اخلاق نیکو و جسمی سالم باشد زیرا که این دو مکمل یکدیگر و لازمه تکامل است.
وی گرایش نوجوانان و جوانان به ورزش را بسیار خوب و مثبت عنوان و تصریح کرد: گرایش جوانان و نوجوانان خصوصا بانوان به ورزش کردن سبب تندرستی و شادابی و کاهش آسیب های اجتماعی می شود.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
9878/1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.