به گزارش ایرنا احمد برادران، سه شنبه در نشست کمیته برنامه ریزی سبزوار افزود: این اعتبارات در شورای برنامه ریزی شهرستان بررسی و توزیع می شود.
وی تصریح کرد: اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای و استانی سبزوار 170 میلیارد ریال است که از محل سه ردیف تملک دارایی های استانی، ردیف 2 درصد نفت و گاز و ارتقای شاخص های اقتصادی تامین می شود.
برادران، اولویت توزیع اعتبارات را اتمام طرح های نیمه تمام عنوان و بیان کرد: 27 درصد اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای به حوزه حمل و نقل، 14 درصد جهاد کشاورزی، 14درصد توسعه خدمات شهری و روستایی، 20 درصد آب و فاضلاب و منابع آبی و 6 درصد نیز به آموزش و پرورش شهرستان اختصاص می یابد.
فرماندار ویژه سبزوار افزود: همچنین از محل اعتبارات توسعه متوازن امکانات کشور 255 میلیارد ریال به این شهرستان تخصیص یافت که بیشترین آن در بخش های جهاد کشاورزی و حمل ونقل است.
برادران در ادامه سیاه نمایی عملکرد نظام و دولت را همسویی با استکبار جهانی خواند و گفت: بیان خدمات انقلاب سبب افزایش ایجاد امید در مردم و جوانان می شود.
معاون برنامه ریزی فرماندار سبزوار نیز با اشاره به تدوین سند توسعه شهرستان گفت: اجرای طرح ها و توزیع اعتبارات در انطباق با این سند صورت می گیرد.
حسن پارسی پور افزود: اعتبارات سال جاری 17 هدف از اهداف 27 گانه سند توسعه شهرستان، 32 راهبرد از مجموع 142 راهبرد و بیش از 70 اقدام اساسی سند را پوشش می دهد.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8145/7495/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.