حسین شرافتی راد روز یکشنبه در نشست ستاد هماهنگی برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در تایباد افزود: خرداد ماه هر سال فرصت بسیار مغتنم و حائز اهمیتی برای بازخوانی و بازشناسی رخدادها و پدیده های مهم و تاثیر گذاری است که در این ماه رقم خورده زیرا هر یک از این رخداد ها تاثیر بزرگ و راهبردی در روند حرکت انقلاب اسلامی و ملت ایران داشته است.
وی اظهار کرد: رحلت امام خمینی (ره) و انتخاب رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی فقیه و رهبر انقلاب از رخدادهایی است که با تاثیرات ویژه خود همچنان کانون توجه افکار عمومی و اندیشمندان و تحلیلگران داخلی و خارجی قرار دارد.
وی در تبیین نقش ولایت فقیه در هدایت جامعه و مردم در مسیر انقلاب اسلامی و آرمان های آن گفت: امام خمینی (ره) با اعتماد به نفس فوق العاده و اراده قوی به پشتوانه امداد الهی و ملت ایران توانست رژیم شاه را سرنگون کرده و نظام جمهوری اسلامی ایران را پایه گذاری کند.
شرافتی راد افزود: با گذشت زمان و تجلی اندیشه های امام خمینی (ره) مشخص می شود که ایشان متعلق به نسل های آینده بوده و هستند.
وی اظهار کرد: اندیشه های امام راحل سرمایه بزرگی است که باید از آن به خوبی استفاده کرد زیرا جامعه امروز نیاز بیشتری به این اندیشه های ماندگار دارد.
وی گفت: ملت ایران بار دیگر در سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، وحدت، همدلی، ولایت مداری و مقاومت در برابر دشمنان را به نمایش می گذارند.
شهرستان تایباد در 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
7494 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.