وی پنجشنبه شب بعد از برگزاری دیدار دوستانه تیم فوتسال یاران خداداد با منتخب تربت حیدریه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ایران در گروه خود با 2 تیم قدرتمند اروپا (پرتغال و اسپانیا) و مراکش که یکی از تیم های خیلی خوب آفریقا هم ‌گروه است و در واقع ایران سه بازی سخت پیش رو دارد.
حماسه ساز ملبورن افزود: هر چند همه چیز در فوتبال ممکن است و چه بسا احتمال شانس صعود از مرحله نخست برای ایران وجود دارد، اما با این حال همه چیز به بازی نخست ما با مراکش منوط است و اگر نبریم یا تساوی کنیم، کارمان دشوار خواهد شد.
رقابت های جام جهانی 2018 روسیه، 14 ژوئن(24 خرداد) در لوژنیکی روسیه آغاز می شود و 15 جولای دیدار فینال در همین ورزشگاه انجام می شود.
ایران در گروه خود با تیم‌های پرتغال، اسپانیا و مراکش هم‌گروه است.
برنامه دیدارهای ایران به شرح زیر است:
ایران در نخستین دیدار خود باید 25 خرداد ساعت 18:30 به وقت ایران در ورزشگاه سنت پترزبورگ برابر مراکش به میدان برود.
ملی‌پوشان ایران در دومین دیدار ساعت 21:30 روز30 خرداد در ورزشگاه کازان به مصاف تیم ملی اسپانیا می ‌رود و در نهایت ایران در سومین بازی خود در ساعت 21:30 روز4 تیر در سارانسک به مصاف پرتغال خواهد رفت.
خداد عزیزی حماسه ساز ملبورن بنا به دعوت مسوولان ورزش و جوانان شهرستان تربت حیدریه و در قالب سفر یکروزه به تربت حیدریه عصر روز پنجشنبه وارد این شهر شده و به همراه تیمش با نام یاران خداداد عزیزی با تیم منتخب تربت حیدریه دیدار دوستانه برگزار کرد که این دیدار با نتیجه 6 بر 4 به نفع تیم خداداد به پایان رسید.
6121 / 1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.