سردار قادر کریمی، چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این حادثه که 22 اردیبهشت امسال روی داد سرنشینان یک خودرو پراید در میدان جمهوری اسلامی مشهد به سوی یک خودرو پژو پارس آتش گشوده و دو سرنشین آن را کشتند.
وی گفت: از همان روز وقوع حادثه با وجود شواهد موجود در صحنه و اظهارات شاهدان تحقیقات آغاز و با مدارک مکشوفه در خودرو پژو پارس مشخص شد مقتولان نیز سابقه شرارت، سرقت مسلحانه و حمل سلاح داشته اند.
کریمی اظهار کرد: 2 تن از عوامل این حادثه که مسلح بودند در یکی از شهرهای مجاور مشهد دستگیر شدند و با اقرار آنان سه نفر دیگر نیز دستگیر شدند که ضارب اصلی در میان آنان است.
وی به کشف سه قبضه سلاح گرم و سه خودرو سواری از این گروه اشاره و بیان کرد: ضارب اصلی سابقه ارتکاب قتل در سال 84 در شهر تربت جام را دارد و در سال 92 نیز با استفاده از سلاح جنگی اقدام به سرقت یک واحد طلافروشی کرده بود.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: پارسال یک قتل در قاسم آباد مشهد رخ داده بود که مقتول آن برادر یکی از متهمان حادثه فعلی است و همین موضوع و ارتباط مقتولان میدان جمهوری با آن قتل، از سرنخ های اصلی دستگیری این پنج شرور بوده است.
کریمی تاکید کرد: همه این افراد در جرائم مهم و خشن حتی در خارج از استان شرکت داشتند و عامل عمده درگیرهای مشهد در ماههای اخیر نیز همین افراد بوده اند، که با دستگیری این اشرار و صدور احکام قضایی، از ادامه شرارت آنان پیشگیری خواهد شد.
5132/3221
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.