به گزارش ایرنا، اکبر محمد دوشنبه در نشست بین المللی جنبش جوانان جهان اسلام برای رهبران دینی جهان که با عنوان 'زبرالحدید' در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد، افزود: ترامپ قراردادی را پاره کرد که انعقاد آن مدت ها طول کشیده بود.
وی افزود: آمریکا برای طرح مطالب دین اسلام، همواره کشوری ناامن بوده و جهالتی که در این کشور در باب اسلام وجود دارد به این دلیل است که بسیاری از فرامین و حقایق اسلامی در مدارس و دانشگاه های آمریکا تدریس نمی شود.
وی با بیان اینکه ماه به عنوان مسلمان همواره دنبال برقراری صلح، امنیت و آرامش در جهان بوده و هیچگاه دنبال جنگ طلبی نرفته ایم، افزود: عقیده سردمداران آمریکا این است که اسلام در کشور آمریکا و در زندگی مردم جایی ندارد.
وی بیان کرد: البته ما با کسانی که با ما می جنگند، خواهیم جنگید، اما جنگ همیشه مسلحانه و در میدان نبرد نیست؛ جنگ کنونی ما، جنگ علم و اعتقاد و باورهای دینی است.
موسس اتحادیه راه اسلامی اروپا نیز در این همایش گفت: همیشه در طول تاریخ بشر دو جبهه حق و باطل بوده اند و همواره جماعت زیادی سعی کرده اند بین دو جبهه جای راحتی را داشته باشند که نه جزو جبهه حق تلقی شوند و نه در جبهه باطل باشند.
محمدعلی رامین اظهار کرد: این جماعت بزرگ معمولا قشر آسیب پذیری بودند که همواره مورد سوء استفاده جبهه باطل قرار گرفته اند و جبهه حق نیز از آنها محروم مانده است.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی برای ما جبهه بندی روشنی ایجاد کرد که معمولا این قضیه در تاریخ ایران، اسلام و تشیع کمتر مشاهده می شود که دشمن همه جانبه و به صورت فراگیر، امت اسلامی و جبهه حق و حق طلبان را مورد محاصره قرار دهد.
وی افزود: از بین 200 رهبر جهان، تنها یک نفر است که رئیس نیست، بلکه نائب رئیس است و در طول 40 سال گذشته نه آیت الله خمینی و نه آیت الله خامنه ای رئیس نبودند بلکه نائب رئیس جامعه بشری و نائب امام زمان(عج) بودند و مسئولیت و رسالت جهانی داشتند.
وی افزود: امام راحل و رهبر معظم انقلاب به عنوان امامان امت موظف بوده و هستند که امت واحده اسلامی را که همه امامان شیعه خود را فدای این راه کردند، تجمیع کرده و به وحدت و عزت برسانند و جبهه کفر و ظلم و فساد را به عقب برانند.
فرمانده بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی نیز در این همایش گفت: هدف از اولین همایش بین المللی جنبش جوانان جهان اسلام برای رهبران دینی جهان با عنوان 'زبرالحدید' ایجاد همبستگی بین جوانان جهان برای آزادی رهبران دینی در سرتاسر جهان به ویژه شیخ عیسی قاسم و شیخ زکزاکی است.
حجت الاسلام مجید فاطمی ارفع اظهار کرد: همایش به همت بسیج دانشگاه علوم اسلامی رضوی و باهمکاری فعالان فرهنگی و سیاسی مشهد و همچنین تشکل های دانشجویی مختلف در سطح مشهد و عرصه بین المللی برگزار و مهمانانی از کشورهای مختلف در آن حضور یافتند.
وی بیان کرد: جوانانی از کشورهای نیجریه، بحرین، لبنان، مکزیک، روسیه و آلمان نیز با ارسال پیام های تصویری حمایت خود را از این جنبش و رهبران مذهبی مسلمان اعلام کردند.
در این همایش پیام های تصویری از شخصیت هایی مانند نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران 'جناب شیخ دقاق'، پروفسور 'الکساندر دوگین' و برخی از فعالان مذهبی و سیاسی کشورهای بحرین، لبنان و نیجریه نیز به نمایش درآمد.
در پایان این همایش، پیامی از سوی جنبش 'زبر الحدید' به جوانان جهان صادر و قرائت شد؛ که ضمن اعلام حمایت از رهبران مظلوم بحرین و نیجریه، همه جوانان جهان را به حمایت از این رهبران و اتحاد در راه آزادیخواهی و حمایت از مظلومان دعوت کرده بود.
7489/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.