به گزارش ایرنا مسعود سلطانی فر به عنوان نماینده رییس جمهور در سفر به شهرستان مه ولات و در جلسه شورای اداری اظهار کرد: در کشور پروژه هایی که بیش از 10الی15سال به طول می انجامیده و شروع کارش محاسبات لازم انجام نشده، طولانی تر شدن زمان اجرایی پروژه ها باعث گرانتر شدن اجرا و همچنین ایجاد مشکلات اجتماعی می شود که طبیعتا آثار وعوارض نامساعدی به همراه خواهد داشت.
به گفته وی، لذا تلاش و تمرکز دولت براین است که با تامین منابع مناسب مشکلات پروژه ها را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کنیم.
وزیر ورزش وجوانان با اشاره به اینکه امام جمعه مه ولات در دفتر فرماندار این شهرستان مشکلات بخش کشاورزی را برشمرد اظهار کرد: مواردی که به صورت مکتوب تهیه و تحویل شده حتما در جلسات دولت و جلسات مشترکی که با وزرا خواهیم داشت و با همکاری دفتر پیگیری ویژه رییس جمهور پیگیری خواهد شد و انشاالله با پیگیری این موارد بخشی از این تقاضا را پاسخ مثبت بدهیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید براینکه برجام توافق ما با آمریکا نیست بلکه توافق با جامعه بین الملل است گفت: به دنبال برجام شورای امنیت سازمان ملل متحد 6 قطعنامه تحریمی را علیه ایران لغو و شرایط ایران را به لحاظ سیاسی و اقتصادی به حالت عادی برگرداند.
سلطانی فر تصریح کرد: اینکه امروز رییس جمهور آمریکا با صراحت اعلام می کند در برجام سر ما کلاه رفته و منافع اشان دیده نشده موضوعی است که خود دلیلی برحقانیت و پیروزی ما در این رویارویی و مذاکرات سنگین 30 ماهه که منجر به آن تفاهم بزرگ شد.
وی تاکید کرد: کشور ما در یک شرایط ویژه ای قرار دارد چراکه حضوری که در منطقه در سال های گذشته داشته ایم ایران را به عنوان بازیگر اصلی در منطقه تبدیل کرده به نحویکه دیگران تابع بودند و همین موضوع باعث شده غرب و در راس آن آمریکا واقعا منافعش تهدید شود.
وی افزود: خوشبختانه حضور جمهوری اسلامی در همه جا پررنگ بوده و ما تاثیرگذار و بازیگر اصلی بودیم و این نقطه تقابل که موجبات عقب نشینی مرحله به مرحله آمریکایی ها شده؛ امروز آنها را به یک بد عهدی در ماجرای معاهده بین المللی موسوم به برجام کشانده است.
نماینده مردم شهرستان های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان خبر انعکاس خسارات کشاورزان و مشکلات موجود در این حوزه مخصوصا در زمینه مشکلات محصولات پسته و زعفران در شهرستان مه ولات با دکتر حجتی وزیر جهاد کشاورزی از وزیر ورزش و جوانان خواست با گوشزد این مشکلات در هیات دولت به صورت ویژه پیگیر این مشکل عمده اهالی این شهرستان باشند.
دکتر سعید باستانی در حوزه ورزش احداث ورزشگاه 1200 نفره این شهرستان که از مصوبات دولت قبلی است را از مطالبات جوانان این شهرستان بیان و تصریح کرد: احداث ورزشگاه ویژه بانوان نیز از مطالبات بحق بانوان شهرستان مه ولات می باشد.
وی افزود: در حوزه های مختلف شهرستان مه ولات اعم از کشاورزی،عمرانی، زیربنایی و زیرساختی مانند راه و حوزه برق و... 26 مکاتبه تهیه و تحویل شده و انتظار است این مکاتبات با دید مثبت بررسی شود و به جریان بیافتد تا مطالبات یکی از زحمتکش ترین شهرستان های خراسان رضوی مورد توجه قرار گیرد.
فرماندار مه ولات نیز با تقدیر از اقدامات عملکرد دولت تدبیر وامید در شهرستان مه ولات ، از وزیر ورزش وجوانان درخواست احداث سالن مخصوص ورزش هنرهای رزمی کرد.
مسعود رنجبر گفت: 3 روستای علی آباد؛ مهنه وجنت آباد این شهرستان نیاز به سالن چند منظوره دارند و ارتقای ورزش وجوانان از نمایندگی به اداره مورد انتظار است.
وی افزود: استادیوم ورزشی 1200نفره که از سال 90 روی زمین مانده ؛زمین چمن وخانه کشتی که باز هم از سال90نیمه تمام رها شده ؛تشک کشتی؛کفپوش سالن روستای عبدل آباد و دیگر مشکلات شهرستان شامل حوزه درمان؛ شهرداری ها؛ راه؛ فرهنگی وهنری و... طی نامه های جداگانه تحویل وزیر ورزش شده است و امید می رود دستور پیگیری داده شود.
فرماندار مه ولات خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه مه ولات 13 سال پیش شهرستان شده است ولی بعضی ادارات از جمله تعزیرات حکومتی؛ شرکت نفت؛ هواشناسی؛ پزشک قانونی، اوقاف؛ امور آب و... را در شهرستان نداریم امید می رود این درخواست ها به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
9878/1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.