سیدجواد حسینی روز شنبه در جمع اعضای تشکلهای مردم نهاد فعال در سبزوار افزود: دولت با وجود محدودیت منابع حاصل از تشدید تحریمها و کاهش قیمت نفت، عملکرد مطلوبی در رفع مشکلات داشته است.
وی ادامه داد: در دولت قبل طی سالهای 1384 تا 1392 با وجود بالاترین کسب درآمد، میزان اشتغال کشور در 21 میلیون شغل ثابت ماند و هیچ فرصت شغلی جدید ایجاد نشد اما در طول فعالیت دولت تدبیر و امید با وجود مشکلات مالی و ارزی حاصل از تحریم و کاهش قیمت، میزان اشتغال به 25 میلیون شغل رسیده است.
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: پارسال 850 هزار شغل در ایران ایجاد شد که طی دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون انقلاب بی نظیر بوده است. همچنین 857 هزار جویای کار نیز به جمعیت کشور افزوده شد.
وی در ادامه همچنین اظهار کرد: پارسال در خراسان رضوی نیز 123 هزار و 400 فرصت شغلی ایجاد شد در حالی که همچنان 270 هزار بیکار در استان وجود دارد.
حسینی افزود: صادرات کالا از خراسان رضوی نیز طی پارسال نسبت به سال ماقبل به میزان 15،5 درصد افزایش داشت. همچنین 34 طرح با سرمایه گذاری خارجی به ارزش 585 میلیون دلار و اشتغالزایی هزار و 350 نفر در این استان رضوی به ثبت رسید که بیشترین میزان در کشور است.
وی در ادامه به عهد شکنی آمریکا در توافق بین المللی برجام نیز اشاره و بیان کرد: آن کشور با زیر پا طرح موضوع گذاشتن برجام زیر فشار بین المللی قرار گرفته و در صورت پایداری آنها در برجام و یا نقض آن به هر حال پیروز این توافق جمهوری اسلامی ایران است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی همچنین به سفر آتی رئیس جمهوری به خراسان رضوی اشاره و بیان کرد:
در این چارچوب مردم همگرایی و اتحاد خود را فارغ از گروههای سیاسی و دغدغه ها به نمایش می گذارند. حضور پرشور مردم علاوه بر اینکه گرمابخش این سفر خواهد بود در رفع مشکلات منطقه نیز تاثیرگذار است.
سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
8145/7495/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.