به گزارش ایرنا، در این آیین هزاران نفر از زائران و مجاوران بارگاه ثامن الائمه (ع) با در دست داشتن گلهای نرگس و پرچم ها و پیشانی بندهایی مزین به عبارت 'یا مهدی' در عرصه میدان شهدای مشهد اجتماع کرده و تعجیل در ظهور حضرت حجت را از خدا خواستند.
در این مراسم که هم اکنون با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در حال برگزاری است، پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم، زیارت آل یاسین قرائت شد.
شرکت کنندگان در این اجتماع پس از مولودی خوانی مداحان اهل بیت برای تبریک سالروز ولادت با سعادت مهدی موعود(عج) به جد بزرگوار ایشان به سمت حرم مطهر رضوی حرکت کرده و به سخنان آیت الله سید احمد علم الهدی گوش فراخواهند داد.
مسئول ستاد مردمی اجتماع عظیم منتظران ظهور در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: اجتماع بزرگ منتظران ظهور امسال همزمان با میلاد فرخنده ولادت حضرت قائم(عج) در 150 شهر ایران و 35 شهر کشورهای خارجی در حال برگزاری است.
سردار غلامحسین صفایی افزود: اجتماع منتظران ظهور در همه شهرهای خراسان رضوی و 24 مرکز استان و همچنین در برخی کشورها نظیر افغانستان، لبنان، عراق، آمریکا و استرالیا برگزار می شود.
وی فلسفه برپایی این اجتماع را تضرع به درگاه خداوند برای تعجیل در ظهور امام زمان دانست و گفت: در روایات آمده است تا اتحاد قلوب مسلمانان صورت نگیرد و مردم درخواست فرج را صمیمانه از پیشگاه حق تعالی نخواهند، ظهور محقق نمی شود.
3027/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.