حجت الاسلام عباس مقدسیان روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی افزود: بسیاری از فعالیت های نظام اسلامی در مدت 40 سال اخیر، باعث شده تا آمار گرایش مردم اروپا، آفریقا و حتی آمریکا به اسلام نیز افزایش یابد.
وی گفت: شهید صیاد شیرازی انسانی وارسته و ولایتمدار بود که در دل ارتش جمهوری اسلامی ایران با فرماندهی خود توانست در بسیاری از عملیات های سخت و نفس گیر بخصوص در منطقه کردستان نقش تاثیرگذاری داشته باشد.
مقدسیان افزود: تجربه دوران دفاع مقدس از جمهوری اسلامی ایران یک کشور قدرتمند در عرصه نظامی ساخت و توانست در این مدت و پس از آن توان بازدارندگی دفاعی خود را در برابر دشمنان اسلام نیز افزایش دهد.
فرمانده تیپ 177 شهید محمد جعفر نصر اصفهانی نیز در ادامه گفت: ولایت مداری و دشمن ستیزی شهید صیاد شیرازی دشمنان اسلام و انقلاب را عاصی کرده بود و همین ویژگی ارزنده این شهید بزرگوار کافی بود تا دشمنان و منافقان کوردل نقشه ترور این شهید والامقام را اجرایی کنند.
امیر سرتیپ دوم ستاد حمیدرضا جعفری با بیان اینکه کینه منافقان از شکست در عملیات مرصاد بر این عناد و دشمنی افزود، اظهار کرد: طوری که وقتی متوجه شدند نمی توانند در میدان واقعی با این شهید مقابله کنند دست به عملیات منافقانه زدند و این عنصر خدوم و انقلابی را به شهادت رساندند.
تیپ 177 پیاده شهید محمد جعفر نصر اصفهانی در خرداد ماه سال 90 از لشکر 77 پیروز ثامن الائمه (ع) خراسان جدا شده و ماموریت خود را به صورت مستقل انجام می دهد.
این یکان نظامی تاکنون هزار و 520 شهید و بالغ بر سه هزار جانبار تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121/1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.