استانداری خراسان رضوی عصر یکشنبه به نقل از سیدجواد حسینی در دیدار با نمایندگان موسسه پیام آزادگان خراسان رضوی گزارش داد: با استفاده از ظرفیت خانواده شهدا و ایثارگران می توان به سمت تربیت انسانهای تمام ساحتی حرکت کرد و به سوی حیات طیبه گام برداشت.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند جنگ و دفاع مقدس یک گنجینه بزرگ بوده است، ما باید تلاش کنیم از این منابع ناب و دست اول همچون آزادگان و خانواده های معظم شهدا برای استخراج این گنجینه ارزشمند استفاده کنیم و بهره جوییم.
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: اقدامات و فعالیتهای آزادگان سرافراز در قالب موسسه فرهنگی پیام آزادگان بسیار ارزشمند، قابل تحسین و برای زنده نگه داشتن تلاشهای ایثارگران و شهدای گرانقدر شایسته است تا در هفته سالگرد ورود آزادگان در شورای اداری استان این فعالیتها برای مدیران تبیین شود.
وی افزود: آموزش آزادگان برای طرح روایتگری آزادگی، ایجاد موزه دفاع مقدس و استفاده از ظرفیت وجود آزادگان و خانواده های شهدا و ایثارگران فرصت بی بدیلی است که گنجینه دفاع مقدس را با استفاده از شواهد زنده آشکار سازیم. فرصتی که در ٥٠ سال آینده دیگر تکرار نخواهد شد.
حسینی ادامه داد: هنر ما مسئولان پس از جنگ تلاش برای ارائه نیمه پنهان گنجینه دفاع مقدس است و باید تلاش کنیم این بخشهای پنهان را بیشتر برای جامعه تبیین کنیم.
خراسان رضوی 17 هزار شهید، 48 هزار جانباز و سه هزار و 300 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.