سازمان پایانه ها و حمل و نقل شهرداری مشهد روز چهارشنبه به نقل از قاسم تقی زاده خامسی در جریان بازدید ازپایانه مسافربری امام رضا(ع) گزارش داد: به نظر می رسد وسایل حمل و نقل عمومی به اندازه کافی مهیا نیست و به همین دلیل مردم با خودروی شخصی به مشهد سفر می کنند.
وی افزود: در دنیا مرسوم است که افراد با وسایل حمل و نقل عمومی سفر کرده و در مقصد برای گردش و رفت و آمد در سطح شهر خودرو شخصی اجاره کنند.
شهردار مشهد ادامه داد: با توجه به وجود برخی مشکلات در جاده ها باید مردم برای انجام سفر به استفاده از حمل و نقل عمومی تشویق شوند. البته مدیریت شهری و دولت باید زمینه را بگونه ای فراهم کنند که سفر با وسایل حمل و نقل عمومی توجیه اقتصادی داشته و راحت باشد.
وی همچنین از خدمت رسانی شایسته به زائران در پایانه مسافربری امام رضا(ع) مشهد قدردانی و بیان کرد: امیدواریم تا پایان تعطیلات نوروز ٩٧ خدمت رسانی با همین کیفیت در پایانه های مسافربری مشهد ادامه داشته باشد.
از 25 اسفند گذشته تا پایان هفتمین روز فروردین ماه جاری هشت میلیون و 927 هزار و 42 مسافر نوروزی از اقصی نقاط کشور به خراسان رضوی سفر کرده اند. 520 هزار و 971 نفر از مسافران نوروزی با اتوبوس و چهار میلیون و 376 هزار و 880 نفر نیز با وسیله نقلیه شخصی به مشهد سفر کرده اند.
3221/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.