به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در این مراسم گفت: برای اولین بار است که حضور گسترده و باشکوه اعضای این اتحادیه را در جوار بارگاه منور رضوی شاهد هستیم.
حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد علی اکبری خطاب به دانش آموزان شرکت کننده در این همایش افزود: شما در شرایطی به حرم مطهر رضوی مشرف شده اید که همزمان چهار بهار شامل بهار طبیعت، بهار زیارت، بهار جوانی و بهار معنویت ماه رجب را تجربه می کنید.
وی همچنین با اشاره به سالروز میلاد حضرت امام جواد (ع) اظهار کرد: تولد حضرت امام جواد (ع) یک تولد معمولی نبود و این میلاد متفاوت، آثار و برکات فراوان برای مسلمانان داشته است.
وی با بیان اینکه امام جواد (ع) دلیل روشن و حجت خداوند بر حقانیت امامت است، گفت: با وجود مقدس حضرت امام جواد (ع) که جوانترین امام شیعیان است، ثابت شد که امامت یک منصب خدایی است.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور افزود: بدین ترتیب کودک هفت ساله ای که در جایگاه امامت قرار می گیرد، علاوه بر اینکه علم امامان دیگر را دارد از شکوه، تدبیر و ابهت نیز برخوردار است.
وی اظهار کرد: جوانی، بهترین سن برای خودسازی، خودشناسی، تمرین بندگی و قرار گرفتن در حلقه معرفت ائمه اطهار (ع) است و یکی از بهترین مصداق های تحقق آن همکاری جمعی مانند عضویت در انجمن های دانش آموزی است.
وی گفت: دانش آموزان علاوه بر رشد فضایل معنوی در وجود خود می توانند در تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و حمایت از کالای ایرانی نقش موثر ایفا کنند.
وی ادامه داد: امسال چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است و دستاوردهای عظیم این انقلاب مانند خاری در چشم دشمنان نمایان است و شما جوانان می توانید با بازخوانی انقلاب اسلامی و بازشناسی دستاوردهای بزرگ این انقلاب، توطئه دشمنان را در ناکارآمد جلوه دادن انقلاب، خنثی سازید.
نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از آستان قدس رضوی برای میزبانی این همایش قدردانی کرد.
همایش اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور تا نهم فروردین ماه در مشهد ادامه دارد.
3027 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.