حجت الاسلام محمد باقر فرزانه در خطبه های نماز جمعه مشهد افزود: همانگونه که در کنار اجناس اصلی، اجناس تقلبی هم وجود دارد، در عالم مرجعیت نیز اصلی و تقلبی آن وجود داشته و دارد.
وی اظهار کرد: امام خمینی (ره)، امام و مرجع اصلی بود که با تکیه بر اسلام ناب محمدی (ص) انقلاب عظیم جمهوری اسلامی را ایجاد کرد.
وی گفت: در مقابل آن، آمریکا و انگلیس که از ایران و ولایت فقیه شکست خوردند اقدام به تولید مرجع قلابی و شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی کردند که بیانگر متحجر بودن مرجع انگلیسی و آمریکایی است.
حجت الاسلام فرزانه افزود: تحجر از اصلی ترین شاخصه های مرجع تقلبی است که دارای فکر بسته و تنگ نظری است و با ظاهربینی باعث تولید جریانهای انحرافی نظیر داعش و گروههای تکفیری می شود.
وی اظهار کرد: مرجع قلابی متحجر دین را از سیاست جدا و آغشته به خرافات می کند ولی مرجع اصلی، ملتی نظیر ملت ایران می سازد.
وی گفت: آمریکا و انگلیس 40 سال است که از شیعه ناب سیلی می خورد و ملت ایران تا نابودی استکبار آرام نخواهد گرفت.
حجت الاسلام فرزانه با اشاره به اهمیت حجاب در جامعه افزود: بدحجابی و تهاجم فرهنگی دشمنان از عوامل کشانده شدن فساد به صحن جامعه است.
وی اظهار کرد: فلسفه وجودی نظام اسلامی خدمت به مردم با منکرزدایی است و حکومت اسلامی نمی تواند در زمینه بی حجابی و بدحجابی بی تفاوت باشد.
امام جمعه موقت مشهد با اشاره به حضور و سخنرانی اول فروردین ماه رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) افزود: فرمایشات رهبری در اولین روز سال نو ترسیم راه و مسیر حرکت مردم و مسئولان است.
وی از همه زائران و مجاوران دعوت کرد در این مراسم شرکت کنند.
٧٥٠٥/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.