غلام محمد احمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این بازه زمانی مصرف بنزین با 4 درصد افزایش به بیش از 220 میلیون لیتر، رسید.
وی گفت: همچنین نفت گاز با 7 درصد افزایش به بیش از 326 میلیون لیتر، نفتکوره با 23 درصد افزایش به بیش از 3 میلیون لیتر ، گاز مایع با 11 درصد افزایش به بیش از 21 هزارتن رسید.
احمدی با بیان اینکه در مدت یاد شده مصرف نفت سفید نیز با 23 درصد کاهش به کمتر از 49 میلیون لیتر تقلیل یافت، افزود: روزانه 250 هزار متر مکعب سی ان جی از طریق 33 باب جایگاه عرضه سوخت فعال CNG در این منطقه توزیع می شود.
وی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن تعطیلات پایانی سال و شروع مسافرت های نوروزی، تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مطلوب تر به مسافران نوروزی تدارک دیده شده است.
منطقه تربت ‌حیدریه یکی از مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که دارای چهار ناحیه مشتمل بر 9 شهرستان تربت‌حیدریه، زاوه، مه‌ ولات، رشتخوار، کاشمر، خلیل‌ آباد، گناباد، بجستان و خواف است.
عملیات سالیانه منطقه حدود یک میلیارد و سیصد میلیون‌ لیتر انواع سوخت‌ های مایع شامل بنزین ‌موتور، نفت‌ گاز، نفت ‌سفید و نفت‌کوره و بالغ بر 70 میلیون‌ مترمکعب گاز سی‌ ان ‌جی در سطح منطقه است.
این منطقه دارای 46 باب جایگاه اختصاصی، 4باب فروشندگی سکودار،11فروشندگی داخل اتاقک، 294 فروشندگی و تعاونی روستایی است.
از این تعداد 50جایگاه در طرح رتبه بندی قرار گرفته اند که به ترتیب شامل ممتاز، درجه یک، درجه دو، درجه سه و پایه هستند و از این تعداد 40 جایگاه ممتاز هستند.
33 باب جایگاه ‌عرضه سی‌ ان‌ جی، یک جایگاه اختصاصی بنزین و یک باب جایگاه سی ان جی در حال احداث است.
ناوگان حمل ‌و نقل منطقه دارای 108 دستگاه تریلر و 49 دستگاه ده ‌چرخ 20 هزار لیتر و 6 دستگاه 14 هزار لیتری و 6 هزار لیتری برای حمل مصرف‌ کنندگان عمده است.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121/1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.