حامد قالیباف عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مهمترین فعالیت این تشکلها که 'شبکه جوانان رضوی' را در کشور تشکیل می دهند برگزاری 10 دوره جشنهای زیرسایه خورشید است. این جشنهای مردمی در دهه کرامت با محوریت میلاد حضرت امام رضا (ع) برگزار می شوند
وی همچنین گفت: امروز 12 اسفند نیز با هدف توانمندسازی مدیران میانی و برقراری ارتباط و هم افزایی آنها در سراسر کشور نخستین دوره توانمندسازی مدیران میانی تشلکهای شبکه جوانان رضوی سراسر کشور با نام 'سدید' در مشهد آغاز شد. 150 مدیر جوان 19 تا 26 ساله به مدت یک هفته در این دوره حضور دارند.
مدیر حوزه تشکلهای موسسه جوانان آستان قدس رضوی 'تبیین جریان نفاق، تبیین فتنه زرد، مهارت تفکر سیستمی، فعالیت جهادی اجتماعی، مدیریت فعالیت‌های جمعی، جریانشناسی فرهنگی، آسیب شناسی کار تشکیلاتی و اجتماعی، برنامه‌ ریزی فرهنگی، آشنایی با سواد رسانه ای، رابطه خودسازی و جامعه سازی، سلوک و خودسازی، کادرسازی و منظومه رهبری' را از موضوعات آموزشی در این دوره توانمندسازی برشمرد.
وی افزود: علاوه بر کلاسهای آموزشی برنامه های جانبی مانند زیارتهای دسته جمعی و دیدار با اشخاص برجسته مشهد و استان خراسان رضوی در طول یک هفته برگزاری این دوره پیش بینی شده است.
7489/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.