سید جواد حسینی ظهر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی اغتشاشات اخیر با توجه به بی پایه و اساس بودن آنها شاهد جمع شدن این موارد در زمان کوتاهی بودیم.
وی ادامه داد: از آن زمان شبکه های ضدانقلاب و سلطنت طلب بطور مرتب اطلاعیه می دهند و مردم را به تجمع فراخوان می کنند اما هیچ توفیقی در این زمینه نداشته اند و امروز نیز به رغم تلاشهای بی پایه و فراخوانهای مذبوحانه دشمنان، یکبار دیگر شاهد پیروزی مردم هستیم.
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: امروز مردم با راهپیمایی 22 بهمن چشمگیرتر از پارسال و حضور همه اقشار و گروهها در شهرها و روستاها در این همایش ملی نمایش دیگری از قدرت مردمی جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان دادند. مردم شریف ایران با این حضور شاد، پرنشاط و شورانگیز هم اعتماد و اعتقادشان را به نظام جمهوری اسلامی نشان داده و هم پاسخی به این نوع تحرکات و تعرضات بی پایه دادند.
وی افزود: حضور و نقش آفرینی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال با شکوه و گستردگی بالایی برگزار شد و نشان داد ملت ایران اجازه هیچ دخالت و تعیین تکلیفی را از خارج مرزها نمی دهند بلکه این خود مردم ایران هستند که انتخاب می کنند.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشار: حسین کریم زاده
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.