به گزارش ایرنا سیدجواد حسینی روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان مه ولات افزود: همان گونه که تفاوت و اختلاف نظر طبیعی و برای پیشرفت جامعه مفید است؛ تعارض و تضاد برای کشور خطرآفرین و مضر خواهد بود.
وی گفت: در این دهه باید برای حرکت در مسیر تحقق آرمان های بلند حضرت امام (ره) و تقویت سکاندار کنونی نظام؛ یعنی مقام معظم رهبری، دست به دست هم دهیم تا قله های آرمانی انقلاب اسلامی را بیش از گذشته فتح کنیم.
معاون استاندار خراسان رضوی بیان کرد: متاسفانه در جامعه ما به عنوان یک نقیصه افراد سرکوب کننده و منتقد مقبولیت بیشتری در میان مردم دارند. در فرهنگ سیاسی ما انکار بر اثبات چیره است، و در مقاطعی؛ برخی افراد بدون ارائه برنامه مدون و تنها با انتقاد در میان چندین نامزد انتخابات توانسته اند از مردم رای بگیرند.
حسینی؛ خواستار اطلاع رسانی پیرامون دستاوردهای انقلاب اسلامی شد و گفت: ما به صورت جزیره ای عمل می کنیم و توجهی به سرمایه های تاریخی کشور در مقاطع مختلف نداریم، ما به توسعه به عنوان مقوله ای فرایندی نمی اندیشیم بلکه پروژه ای عمل می کنیم.
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: متاسفانه ما در فرهنگ سیاسی خود در بیان دستاوردها دچار بدانگاری و کم انگاری هستیم. و متاسفانه این موضوع در باره انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن نیز صدق می کند.
حسینی با بیان اینکه هم اکنون ایران اسلامی در ردیف کشورهای قدرتمند جهان قرار دارد، افزود: این به معنای آن نیست که در جامعه مشکلی نداریم و مثلا وجود 300 هزار بیکار در استان ما از آن جمله است اما نباید فراموش کرد که از تابستان پارسال تا کنون 184 هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شده که در طول تاریخ انقلاب سابقه نداشته است.
وی گفت: 48 طرح با 320 میلیارد ریال اعتبار توسط نظام جمهوری اسلامی به مردم شهرستان مه ولات تقدیم شده است که 140 میلیارد ریال آن امروز افتتاح می شود و هزار و 780 میلیارد ریال پروژه نیز در این منطقه در دست اجراست.
شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
3221/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.