دکتر امیر شهلا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اغتشاشات کور و رفتارهای ناهنجار و بر هم زننده نظم و امنیت عمومی کشور کمکی به امنیت ملی و آرامش اجتماعی نمی‌ کند، بلکه امنیت اقتصادی، سیاسی و ملی کشور را به مخاطره می‌ اندازد.
وی اظهار کرد: سرمایه گذار در جایی سرمایه گذاری می کند که امنیت و ریسک سرمایه گذاری را داشته باشد.
رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی ادامه داد: افرادی که دولت روحانی را در حوزه اقتصاد متهم می‌ کنند، بدانند که رفتارهای نابهنجار افزایش مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را به دنبال دارد.
عضو شورای اسلامی مشهد افزود: درآمدهای نفتی کشور فقط کفاف پرداخت حقوق کارکنان دولت، بازنشستگان، مستمری بگیران و یارانه ‌ها را می‌ دهد، لذا هر گونه برنامه توسعه‌ ای در کشور نیاز به سرمایه گذاری بخش خصوصی در داخل و خارج کشور دارد.
شهلا گفت: کسانی که با ناآگاهی به امنیت اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جامعه و کشور خود ضربه می زنند، اقدام ضد توسعه‌ ای و ضد امنیتی انجام می‌دهند که تبعات آن دامنگیر دولت و ملت می ‌شود.
وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره به عنوان کشوری امن در یک کمربند ناامن قلمداد شده و با همه آشوب‌ ها و جنگ‌ های تحمیلی در منطقه این امنیت را به ‌خوبی حفظ کرده است.
وی با تأکید بر اینکه قانون باید ملاک عمل افراد جامعه باشد، افزود: کسانی که می‌ خواستند اعتراض خود در حوزه مسائل و معضلات معیشتی را به دولت برسانند، این پیام را رساندند و دیگر دلیلی برای ایجاد اغتشاش وجود ندارد.
سخنگوی شورای عالی استانها گفت: ایجاد اغتشاش باعث سوء استفاده دشمنان شده و شبیه نشستن روی شاخه درخت و بریدن بن آن است.
وی افزود: حمایت ایادی ضد انقلاب از قبیل گروهک منافقین، آمریکا، آل سعود و رژیم صهیونیستی از اغتشاشات کور نشان از آن دارد که آنان امنیت ملی را هدف قرار داده اند و ملت ایران باید در این زمینه هوشیار باشد.
خبرنگار: مریم انجیدنی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
3027 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.