آیدا فاروقی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشینه دمای امروز مشهد 19 درجه سلسیوس پیش بینی شده است که تا روز سه شنبه این هفته به 22 درجه سلسیوس افزایش می یابد.
وی با بیان اینکه دمای شبانه در خراسان رضوی نیز روند افزایشی دارد، اظهار کرد: کمینه دمای مشهد دیشب صفر درجه زیر صفر بود که با روند افزایشی خود در سه شنبه شب به چهار درجه سلسیوس می رسد.
وی بیان کرد: بر پایه این پیش بینی ها در این مدت وزش باد به نسبت شدید همراه با گرد و خاک در مناطق مختلف خراسان رضوی رخ خواهد داد.
وی خاطر نشان کرد: طبق پیش بینی های انجام شده از روز چهارشنبه بارشهای پراکنده باران برای مناطق غربی و شمالی استان خراسان رضوی همراه با شدت گرفتن وزش باد و افزایش ابرناکی پیش بینی شده است.
میانگین دما در خراسان رضوی در پاییز امسال به جز نیشابور و قوچان در سایر شهرستانهای این استان نسبت به دوره بلندمدت افزایش داشته است، در پاییز امسال میانگین بارندگی در این استان کاهش 73 درصدی نسبت به دوره بلندمدت را تجربه کرد.
نیشابور با دمای 6 درجه زیر صفر و سرخس با میانگین دمای 21 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در 24 ساعت گذشته بوده اند.
خبرنگار: مریم انجیدنی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
3027/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.