به گزارش ایرنا، امدادگران جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به همراه گروهی از کوهنوردان و جامعه ورزشی از ساعتها پیش در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد برای ورود پیکر این کوهنورد حرفه ای و امدادگر هلال احمر در انتظار بودند.
سخنگوی ستاد پیگیری حادثه اشترانکوه در هیات کوهنوردی خراسان رضوی گفت: پیکر سیدعلی حسینی از فرودگاه مشهد برای معالیات بالینی و صدور جواز دفن به پزشکی قانونی منتقل می شود.
مجید مذهبی افزود: مراسم تشییع این کوهنورد امدادگر به احتمال زیاد فردا 25 آذر با حضور جامعه ورزشی و مردم در مشهد برگزار خواهد شد.
گروه 14 نفره کوهنوردان مشهدی که به همراه یک کوهنورد راهنما از شهرستان الیگودرز به ارتفاعات اشترانکوه لرستان صعود کرده بودند پنجشنبه 16 آذر ماه هنگام بازگشت از کوه به علت ریزش بهمن و برف و کولاک شدید دچار حادثه شدند.
در این حادثه هشت نفر شامل هفت تن از کوهنوردان خراسانی و یک کوهنورد محلی به عنوان راهنما جان خود را از دست دادند که اجساد آنها پس از چند روز عملیات جستجو پیدا شد. جسد یک نفر از کوهنوردان خراسانی که وظیفه امدادگری اعضای این تیم را بر عهده داشت دیروز پس از دو هفته تلاش بی وقفه توسط گروه عملیات امداد و نجات استانهای لرستان و خراسان رضوی پیدا شد.
خبرنگار: مریم انجیدنی **انتشار: حسین کریم زاده
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.