به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسن صادقی نسب امروز در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلای امام خمینی (ره) افزود: این اقدام رئیس جمهوری آمریکا احساسات مسلمانان جهان را جریحه دار کرد.
وی تصریح کرد: خیانت آل سعود و همپیمانانش به آرمان فلسطین ترامپ را گستاخ تر کرده و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان که در جنگ قدرت داخلی نیاز به حمایت آمریکا دارد در توافق محرمانه در قبال حمایت آمریکا از پادشاهیش حاضر به فروش آرمان فلسطین و حتی دست به دامان شدن رژیم صهیونیستی شده است.
خطیب نماز جمعه گناباد تصریح کرد: البته مسلمانان نسبت به ترفندها و جنایتهای دشمنان وعوامل آنها بیدارند و ترامپ و آل سعود باید بدانند که آرمان فلسطین و بیت المقدس قابل معامله نیست.
حجت الاسلام صادقی نسب گفت: اگر آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود بر این توافق خائنانه خود اصرار ورزند، مسلمانان بیدار جهان شیشه عمر آنها را به سنگ می کوبند.
امام جمعه گناباد همچنین با گرامی داشت 16 آذر روز دانشجو، نقش دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی را در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی تعیین کننده دانست.
وی افزود: اگر دانشجویان به همراه تحصیل علم و کسب تخصص پایبند به دین و تقوا باشند و به عبارتی علم را با تعهد عجین کنند، بزرگترین خدمت را به جامعه اسلامی و مردم کرده اند و مایه افتخار کشور هستند.
نمازگزاران جمعه گناباد همزمان با سایر نقاط کشور در پایان آیین نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی، تصمیم ترامپ در انتقال سفارتخانه آمریکا از تل آویو به بیت المقدس را محکوم کردند.
خبرنگار: علیرضا حسن زاده/ ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
2095/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.