سرهنگ حمزه ذوالفقاری یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا گفت: در پی گزارش چندین سرقت از خانه باغات در سطح حوزه و چاه موتورهای کشاورزی ، با توجه به اهمیت موضوع ، مراتب بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی و تحقیقات گسترده به یک خانه باغ در روستای قربان آباد رسید که خانه باغ متعلق به فردی سابقه دار می باشد.
وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضایی خانه باغ را مورد بازرسی و تفتتیش قرار دادند که حدود یک وانت اموال سرقتی از قبیل ابزار آلات بنایی ،ابزار آلات کشاورزی (تیلر )وپمپ سم پاش و یک راس احشام ،2 تن چوب قاچاق وغیر مجاز کشف و تعدا 4 نفر سارق در این خصوص دستگیر شدند.
ذوالفقاری عنوان کرد: متهمان که 53 ،35،28،و25 ساله وهمگی سابقه دار می باشند در بازجوئی های اولیه منکر هرگونه جرمی شده اما در مواجهه با مستندات و ادله پلیسی به بزه انتسابی اعتراف کردند.
این مقام مسئول عنوان کرد: در ادامه اموال مکشوفه به رویت مالباختگان رسیده و تاکنون 10 مورد سرقت از شهرستان مه ولات ویک مورد سرقت احشام از شهرستان بجستان کشف و ارزش ریالی اموال مسروقه یک میلیاردو 100 میلیون ریال بوده و به مالباختگان تحویل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان مه ولات گفت: با توجه به گزارش سرقت های مشابه در سطح شهرستان مه ولات وبجستان ، متهمان با هماهنگی قضایی طی چندین مرحله مورد بازجوئی به یازده فقره سرقت در این دو شهرستان اعتراف کردند که تحقیقات بیشتر در جهت کشف مابقی سرقتها ادامه دارد.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
خبرنگار: مهدی تنجو *انتشار: علی اصغرافتاده
9878/1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.