مدیر عامل موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: هشت اثر مزبور که با موضوع حضرت امام رضا (ع) و نبی مکرم اسلام (ص) خلق شده در قالب تابلو نقاشی، کتاب و نگارگری است.
محمد علی چمی گو افزود: تابلو نقاشی قهوه خانه ای با موضوع زندگانی حضرت امام رضا (ع) با تکنیک رنگ روغن و در ابعاد 310 در 170 سانتی متر توسط 'محمدرضا حمیدی' نقاشی شده که به فرازهایی از زندگی حضرت امام رضا (ع) می پردازد.
وی اظهار کرد: 2 کتاب نفیس با عنوان ' کتیبه های صحن نو' به قلم مهدی صحراگرد و نسخه های ادبی 'گنجینه کتابخانه و موزه' به قلم 'علی اصغر ناصری مهر' از مجموعه شاهکارهای هنری در آستان قدس رضوی است که در این مراسم از آنها رونمایی شد.
وی گفت: تابلو نگارگری با عنوان 'سلسله الذهب' اثر رضا مهدوی از مدرسین مکتب هنر رضوان این موسسه و کتاب 'شمیم بهشت' گزیده اشعار اعضای انجمن ادبی رضوی نیز از دیگر آثار رونمایی شده در این مراسم بود.
مدیرعامل موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی افزود: رونمایی از کتابهای 'نسیم ملکوت' اشعار نویافته در مدح و منقبت حضرت امام رضا (ع) نوشته سید هادی میرآقایی و 'قصه های آمین' مجموعه داستان های کوتاه رضوی از نویسندگان برجسته معاصر از جمله نصرالله قادری، سید علی شجاعی، سید وحید حسینی که توسط سعید تشکری، گردآوری شده است، از دیگر برنامه های این مراسم بود.
خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
7489 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.