به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در خطبه های این هفته نماز جمعه تربت حیدریه اظهار کرد: تروریست خواندن سپاه، بیانگر هراس آمریکا از توان بازدارندگی دفاعی جمهوری اسلامی است که توانسته توطئه شوم جنگ های نیابتی غرب آسیا را خنثی کند‌.
وی تصریح کرد: کنار آمدن با استکبار جهانی ممکن نیست جز اینکه از آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی عقب نشینی کنیم، چراکه زیاده خواهی مستکبران تمام شدنی نیست و تنها راه مقابله با آن مقاومت و اطاعت از ولی فقیه و وحدت امت اسلامی و حاکمیت است.
وی به توان بازدارندگی نیروهای مسلح اشاره و خاطر نشان کرد: امروز نیروهای مسلح ایران به لحاظ اقتدار نظامی در جایگاهی قرار دارند که وعده الهی مبنی بر ایجاد ترس در دل دشمنان خدا را محقق ساخته و دشمن از عامل امنیت ملت های مظلوم به هراس افتاده است.
امام جمعه تربت حیدریه به سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی (24مهر) اشاره کرد و گفت: تخصص به همراه ایمان و معنویت و روحیه شهادت طلبی عامل پیروزی لشکر اسلام در برابر استکبار جهانی است که نهادینه کردن این شاخصه ها دلیل ایجاد سازمان های عقیدتی و سیاسی در یگان های نظامی و انتظامی است.
وی تاکید کرد: آنچه که تا به امروز در جبهه های مبارزه و پاسداری از مرزهای کشور به ثمر نشسته بیانگر آن است که نظام اسلامی توانسته نیروهای مسلح مومن و متخصص با روحیه ایثار و شهادت تربیت کند تا از حاکمیت دینی و امت اسلامی صیانت کنند.
خبرنگار: علی اصغر افتاده ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
1744/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.