حجت الاسلام والمسلمین اکبر فرجام روز پنجشنبه در همایش 'امام حسین (ع) پرچمدار دفاع مقدس' در تایباد افزود: در این برهه حساس که دشمن از هر اهرمی برای ضربه زدن به دین اسلام استفاده می کند، وحدت و انسجام بهترین راه مقابله با توطئه های آنها می باشد.
وی اظهار کرد: دشمنان اسلام، شیعه و سنی نمی شناسند و با نام اسلام و مقدسات سایر ادیان در پی ایجاد رخنه بین صفوف مسلمانان هستند تا بتوانند نقشه های شوم خود را پیاده کنند.
وی گفت: دشمن از وحدت جهان اسلام می ترسد چرا که عظمت مسلمانان با اتحاد آنها حاصل می شود و پایه های استکبار را نابود می کند.
حجت الاسلام والمسلمین فرجام افزود: جهموری اسلامی ایران به عنوان منطقه الگو از نظر وحدت بین مذاهب مختلف شناخته شده است.
وی به پیروزی های رزمندگان اسلام در برخی کشورهای همسایه اشاره کرد و گفت: در صورت تداوم وحدت و همدلی، در مدت زمان نه چندان دور، پیروزی و سربلندی از آن مسلمانان جبهه مقاومت شده و ریشه ظلم و ستم بر چیده خواهد شد.
امام جمعه موقت تایباد نیز گفت: امید به آینده و تسلیم در برابر امر الهی از درس هایی است که جامعه ما از نهضت عاشورا گرفته است و مردم ما هم به خوبی از این درس ها الهام گرفته و در مقابل دشمنان ایستادگی می کند.
حجت الاسلام مرتضی محدثی افزود: اصلی ترین هدف قیام عاشورا ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر است و انقلاب اسلامی ایران تداوم خط سرخ نهضت خونین کربلا و شهدای ایران رهروان مکتب عاشورا هستند.
وی اظهار کرد: آگاهی بخشی، معرفت و بندگی خدا و معرفی صحیح قیام حضرت امام حسین (ع) باید اصل مهم در سوگواری ها باشد.
همایش مزبور با حضور بیش از 15 نفر از روحانیون و علمای شیعه و اهل سنت شهرستان های باخرز و تایباد در دانشگاه آزاد اسلامی تایباد برگزار شد.
شهرستان تایباد در 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
7494 / 6053 خبرنگار: علی اصلاحی نصرآبادی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.