به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مهدی شریعتی تبار روز چهارشنبه در اجتماع 2 هزار نفری دانش آموزان مدارس سبزوار در مقبره امامزاده شعیب (ع) این شهرستان افزود: اگر پیوند انقلاب اسلامی با مکتب عاشورا قطع شود انقلاب نمی تواند به حیات خود ادامه دهد.
وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی با بهره گیری از منطق و مکتب عاشورا، دوران هشت سال دفاع مقدس را مدیریت کرد و حسرت تصرف یک وجب از خاک و قلمرو کشور را بر دل دشمن گذاشت.
وی گفت: داعش و گروههای تکفیری با هدف مقابله با انقلاب اسلامی شکل گرفت اما مدافعان حرم و رزمندگان جبهه مقاومت با بهره گیری از تفکر عاشورایی، داعش، وهابیون و اربابان آنها را به انزوا کشاندند.
حجت الاسلام شریعتی تبار افزود: امروز موقعیت ممتاز و نفوذ نرم انقلاب اسلامی در کشورهای اسلامی و منطقه با درس گرفتن از مکتب عاشورا و شعار 'ˈهیهات من الذله' حاصل شده است.
وی اظهار کرد: عاشورا یک مکتب، مدرسه و دانشگاه برای دانش آموزان، دانشجویان و نسل جوان است که مبانی و ریشه های آن، ایمان به خدا، ایثار و شهادت طلبی و آثار آن، امنیت و عزت مقابل دشمن و یزیدیان زمان است.
وی گفت: اظهارات سخیف ترامپ و خشم رهبران صهیونیست رژیم اشغالگر قدس بیانگر شکست سیاست های آنها در منطقه و ناتوانی آنان در مقابله با انقلاب اسلامی است.
شهرستان سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
8145/ 6053 خبرنگار: حمید دلاوری هروی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.