سید رضا موسوی نیا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرحهای هادی در شهرستان های خواف، سرخس، فریمان، مشهد، چناران، قوچان، کلات، درگز، تربت جام، باخرز و کاشمر با هزینه 73 میلیارد و 543 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
وی اظهار کرد: همچنین واحدهای مسکن روستایی در شهرستان های بردسکن، تایباد، تربت جام، تربت حیدریه، جغتای، جوین، چناران، خواف، درگز، رشتخوار، زاوه، سبزوار، بینالود، فریمان، قوچان، کاشمر، گناباد، بجستان، مشهد، مه ولات، نیشابور، سرخس و کلات بهره برداری شد.
وی گفت: برای بهره برداری از این خانه های روستایی که با تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی ساخته شده، یکهزار و 714 میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه شده است.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: در ابتدای فعالیت دولت یازدهم شمار خانه های بازسازی شده در روستاهای خراسان رضوی 87 هزار و 935 واحد بود که این تعداد در پایان کار دولت یازدهم به 109 هزار و 730 واحد رسید.
موسوی نیا افزود: تاکنون طرح هادی برای تمام 2 هزار و 524 روستای دارای بیش از 20 خانوار جمعیت این استان تهیه شده و در هزار و 32 روستا نیز اجرا شده است.
7489 / 6053 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.