'قاسم تقی زاده خامسی' در نخستین نشست علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد روز اول شهریور جاری به عنوان شهردار مشهد انتخاب شد.
عبدالرضا رحمانی فضلی روز دوشنبه در حاشیه مراسم بهره برداری همزمان 446 پروژه شهرداریها و دهیاریهای خراسان رضوی در مشهد در جمع خبرنگاران همچنین به خدمات مطلوب دولت به ویژه در مناطق کم برخوردار اشاره و بیان کرد: اجرای پروژه های مختلف در سال اقتصاد مقاومتی به پیشرفت اقتصاد و رضایتمندی مردم کمک می کند.
وی ادامه داد: در این راستا در خراسان رضوی طی هفته دولت امسال هزار و 317 پروژه با هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.
وزیر کشور افزود: همچنین در هفته دولت در کل کشور حدود پنج هزار و 255 پروژه در بخش دهیاریها با 500 میلیارد تومان اعتبار و هزار و 527 پروژه در سطح شهرداریها با چهار هزار و 600 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
446 پروژه شهرداریها و دهیاریهای خراسان رضوی همزمان با پنجمین روز هفته دولت طی مراسمی با حضور وزیر کشور، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و استاندار خراسان رضوی در مشهد از طریق ارتباط ویدیوکنفرانس مورد بهره برداری قرار گرفتند.
خبرنگار: ندا جواهرفر **انتشار: حسین کریم زاده
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.