سید کمال حسینی روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان قوچان گفت: تعداد سمنهای خراسان رضوی تا سال 1392 به 540 مورد می رسید اما از آن سال تاکنون این تعداد 74 درصد بیشتر شده است.
وی در ادامه به تخصیص 3.8 میلیارد ریال برای اجرای طرح تقسیم ‌کار ملی در خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: باید توزیع بودجه‌ای به ‌تناسب جمعیت و میزان آسیبهای اجتماعی صورت گیرد زیرا هم‌اکنون در مشهد متکدیانی از کشورهای همسایه به همراه سرریز آسیبهای استانهای خراسان شمالی، خراسان جنوبی و کرمان وجود دارند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی همچنین میزان طلاق ثبت ‌شده این استان در سال گذشته را 16 هزار و 580 فقره اعلام و بیان کرد: این میزان نسبت به سال ماقبل کاهش داشت. باید برای ادامه این روند مراکز مداخله در طلاق در شهرها گسترش پیدا کند .
وی در ادامه گفت: نگاه مسئولان باید در حوزه اعتیاد منطقی، حمایتگرانه و رویکرد یاورانه باشد. در مشهد 2 تشکل در این زمینه دارای مجوز هستند که 920 معتاد کارتنخواب را بهبود بخشیده‌اند. نیازمند گسترش نمایندگی این دو تشکل در شهرستانها هستیم. در نیشابور یکی از این نمایندگیها شروع بکارکرده است.

* کابینه دولت توان پاسخگویی به مطالبات مردم را دارد
نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست به رای اعتماد مجلس به وزرای دولت دوازدهم اشاره و بیان کرد: طبق بررسیهای مجلس و نمایندگان این کابینه توانایی پاسخگویی به مطالبات و خواسته‌های مردم را دارد.
هادی شوشتری افزود: کابینه دولت در مقابل مجلس وظیفه مشترک دارد و باید پاسخگو باشد اما نباید فراموش کرد که در همه نظامهای سیاسی هنگام معرفی کابینه محدودیتهای محیطی داخلی و خارجی وجود دارد.
وی ادامه داد : کابینه دولت تنها 18 وزیر نیست بلکه رئیس‌ جمهوری دارای معاونان مختلفی است که در رأس آن معاون اول نقش هدایت و راهبری وزیران و سایر معاونان را دارد.
مرکز شهرستان 180 هزار نفری قوچان در فاصله 130 کیلومتری شمال مشهد قرار دارد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه‌های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: حبیبه احسنی **انتشار: حسین کریم زاده
7501/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.