محسن رضایی روز پنجشنبه در اردوی دانش آموزان بسیجی استان تهران در مشهد افزود: ما در سوریه و عراق به دنبال گسترش جنگ یا ایجاد جنگ جدید در منطقه نیستیم و هدف ما تنها انهدام تروریست هاست.
وی با بیان اینکه آمریکایی ها از احتمال رویارویی با جبهه مقاومت در سوریه سخن گفته اند اظهار کرد: آنها خود می دانند اگر یک جنگ یا چالش جدید را با جبهه مقاومت شروع کنند خودشان بیشتر آسیب خواهند دید.
وی گفت: پایان کار تروریستها در عراق و سوریه آغاز شده است و تروریستها طی ماه های آینده هیچ مکانی را در منطقه در اختیار نخواهند داشت.
رضایی افزود: جبهه مقاومت در سوریه هر روز در حال پیشروی است و دولت سوریه نیز هر روز زمین های بیشتری را آزاد می کند.
وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: معجزه انقلاب این است که جوانان کم سن و سال در دوران دفاع مقدس به ژنرالهای چند ستاره تبدیل شدند و امروز هم جوانان می توانند این معجزه را تکرار کنند.
وی گفت: اولین مبارزه جوانان با آمریکا و رژیم صهیونیستی، تفنگ گرفتن در مقابل دشمن نیست بلکه باید خود را بشناسند و همانند سرداران جوان زمان جنگ به اعتماد به نفس، خودباوری و احساس مسئولیت دست پیدا کنند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: اگر می خواهیم معجزه انقلاب دوباره شروع شود باید به جوانان میدان داده شود.
وی افزود: مدیریت جهادی نیز سبک مربی گرایانه دارد و سلسله مراتبی و تحکمی نیست و به افراد آزادی عمل می دهد.
وی اظهار کرد: دولت آینده باید تمام تلاش خود را برای میدان دادن به جوانان انقلابی، متعهد و با استعداد انجام دهد تا این معجزه سازان انقلاب مشکلات کشور را حل کنند.
رضایی گفت: امروز انتخابات تمام شده و در چهارچوب سیاستهای کلی نظام همه باید دست به دست هم دهند و مشکل تولید و اشتغال را حل کنند.
اردوی 320 پسر دانش آموز بسیجی استان تهران مدت 6 روز در مشهد ادامه دارد.
اردوی دختران این نهاد هفته گذشته در این مکان برگزار شده بود.
3221 / 6053 خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.