قاسمعلی خدابنده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هشت هزار و 677 فرهنگی متقاضی نقل و انتقال در این استان در سامانه مربوطه ثبت نام کرده اند که از این تعداد هفت هزار و 383 نفر از شرایط نقل و انتقال برخوردار بوده و تقاضای آنان مورد بررسی قرار گرفت.
وی اظهار کرد: از تعداد مزبور با تقاضای 2 هزار و 860 نفر و معادل 39 درصد آنان موافقت شده است.
وی گفت: سایر متقاضیان که با درخواست آنان موافقت نشده است تا 15 مرداد ماه فرصت دارند نسبت به درج درخواست تجدید نظر در سامانه نقل و انتقال اقدام کنند.
خدابنده افزود: در کنار متقاضیان نقل و انتقال درون استانی، هزار و 136 نفر از همکاران فرهنگی متقاضی انتقال به خارج استان و هزار و 754 نفر نیز متقاضی ورود به این استان هستند.
وی اظهار کرد: با توجه به اعلام نظر استانهای مبدا و مقصد و نیروی مورد نیاز و مازاد استانهای مزبور نسبت به بررسی درخواست این گروه اقدام شده و نتایج بررسی درخواست ها اوایل شهریور ماه اعلام می شود.
وی با اشاره به بازنشسته شدن حدود پنج هزار نفر از نیروهای فرهنگی خراسان رضوی و ورود 2 هزار نیروی جدید به عرصه تعلیم و تربیت این استان گفت: به همین دلیل پیش بینی می شود امسال از نظر نیروی مازاد وضعیت بهتری در استان داشته باشیم.
خدابنده افزود: در سال تحصیلی گذشته 57 هزار نیروی مازاد فرهنگی در کشور وجود داشت که از این تعداد حدود 500 نفر و معادل 10 هزار نفر ساعت سهم خراسان رضوی بود.
استان خراسان رضوی هم اکنون دارای حدود 90 هزار فرهنگی است.
7496 / 6053 خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.