سردار سرتیپ دوم پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان روز پنجشنبه در حاشیه نخستین یادواره 562 شهید اطلاعات نیروی زمینی سپاه پاسداران استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی در مشهد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خون شهدا و ایثارگری رزمندگان باعث شده است امنیت کشور ایران از تمام کشورهای غرب آسیا و اروپا بیشتر باشد.
وی اظهار کرد: برای حفظ امنیت کشور، رزمندگان بسیار از جان خود مایه گذاشتند و افراد فراوان در دفاع مقدس و بعد از آن در این راه به شهادت رسیدند.
وی گفت: برای حفظ عزت و اقتدار کشور باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
سردار پورجمشیدیان افزود: وظیفه پاسداری از انقلاب طبق قانون اساسی بر عهده سپاه پاسداران است و این مسئولیت را در همه عرصه های اعتقادی، فرهنگی، محرومیت زدایی، سازندگی و اقتصادی انجام می دهد.
وی اظهار کرد: نیروهای زمینی، دریایی، هوایی و نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هر جا نیاز باشد برای پاسداری از انقلاب و حفظ امنیت کشور با تمام وجود تلاش و ایفای نقش می کنند.
وی گفت: نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه آماده جانفشانی و فداکاری برای کشور هستند.
نخستین یادواره 562 شهید اطلاعات نیروی زمینی سپاه پاسداران استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی امروز با حضور فرماندهان نیروی زمینی و دریایی سپاه پاسداران و استاندار خراسان رضوی در حسینیه امام خمینی (ره) مشهد برگزار شد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
7507 / 6053 خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.