فواد ابراهیم، یکشنبه شب در حاشیه نهمین اجلاس رادیو و تلویزیون های کشورهای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مشهد افزود: هم اکنون حاکمان عربستان سعودی ادامه حیات خود را در پیوند و انسجام با اسرائیل می بینند.
وی ادامه داد: همکاری سعودی و اسرائیل قبلا نیز وجود داشته است اما آن را مخفی می کردند ولی اکنون ترسی از آشکار شدن آن ندارند.
وی اظهار کرد: حکام سعودی به جای اینکه طبق تعالیم قرآن با دولت های مسلمان پیمان همکاری ببندند، به پیمانهای خود با آمریکا، اسرائیل و انگلیس امید بسته اند.
مدیر شبکه ماهواره ای نبا عربستان گفت: امپراطوری رسانه ای غرب سود خود را در تفرقه بین مسلمانان می داند به همین خاطر تلاش زیادی در تفرقه افکنی انجام می دهد و سران سعودی نیز در این راه گام بر می دارند.
ابراهیم گفت: به زودی آمریکا، عربستان و برخی دیگر از حاکمان عرب را مجبور خواهد کرد ارتباط مخفیانه خود با رژیم صهیونیستی را آشکار کنند و قبح آنرا از بین ببرند.
وی اظهار کرد: رسانه های اسلامی با تعاون و همکاری که مورد نظر تعالیم قرآن است می توانند نقشه های استکباری آنها را خنثی کنند.
نهمین اجلاس رادیو و تلویزیون ‌های کشورهای اسلامی با حضور 600 مهمان داخلی و خارجی و 230 شبکه از 36 کشور تا 13 تیر ماه در مشهد ادامه دارد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
7507/5132
خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.