سیدمحسن بنی هاشمی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: رهبر معظم انقلاب اسلام بارها به موضوع وحدت در سخنان خود اشاره کرده اند و بر همین اساس مسئولان و مردم باید به این موضوع توجه لازم را داشته باشند.
وی ادامه داد: همه باید از پرداختن به چنین مسائلی دوری کنند. هرچه کمتر به این موضوعات دامن بزنند بهتر است. رهبری رویکرد اصلی کشور در سال جاری را اشتغال و تولید عنوان کرده اند لذا همه دستگاهها به خصوص دولت باید به صورت ویژه به این موضوعات توجه و از پرداختن به موضوعات حاشیه ای پرهیز کنند.
دبیر سابق جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی گفت: جامعه ما دو قطبی نیست ولی دو جریان تلاش می کنند که مردم را به جان یکدیگر بینادازند و این موضوع به هیچ عنوان به نفع مردم نیست. رسانه ها نیز باید از پرداختن به چنین مسائلی پرهیز کنند و به موضوعات مهم کشور بپردازند.
وی افزود: اتفاقاتی که رخ داد دارای جنبه قضایی نیست بلکه دارای جنبه های مختلف اجتماعی است و اگر قوه قضاییه ورود کند نتیجه ارزشمندی بدست نخواهد آورد.
بنی هاشمی ادامه داد: در این خصوص کسانی که در مسائل اجتماعی دخالت دارند مثل رسانه ها به جای اینکه آتش را تند کنند باید آن را خاموش کنند.
به گزارش ایرنا، در راهپیمایی روز جهانی قدس، عده ای اندک در مسیر راهپیمایی به رییس جمهوری اهانت کردند. این اتفاق مورد انتقاد همه مسئولان، گروههای سیاسی و مردمی قرار گرفته است.
خبرنگار: توحید آرش نیا **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7498/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.