* روزنامه شهرآرا
این روزنامه 'شکست طلاق در مشهد ' را به عنوان تیتر نخست منتشر کرد. عکس نخست شهرآرا نیز تصویری از بافت اطراف حرم منور امام رضا(ع) است با تیتر: پرونده بافت اطراف حرم دوباره به دولت رسید.

* روزنامه اتفاقیه
این روزنامه در تیتر نخست خود نوشت:کاهش 15 درصدی پرونده های طلاق. عکس نخست اتفاقیه نیز تصویری از مصطفی رحماندوست است با تیتر: با کتاب بازی کنیم و با بازی کتاب بخوانیم.

* روزنامه قدس
این روزنامه هم در تیتر نخست نوشت: مانع تراشی بانکها برای پرداخت وام به مردم. عکس نخست قدس نیز تصویری از موزه آثار باستانی ایران در یکی از کشورهای خارجی است با عنوان: دست درازی آمریکا به آثار باستانی ایران.

* ویژه نامه خراسان روزنامه قدس
این ویژه نامه تیتر زد: مغازه های غیرمجاز رمق بازار مشهد را گرفته اند. تصویری از فعالیت ماموران شرکت الیت در مشهد عکس نخست این ویژه نامه است که با تیتر 'مرغ یک پای الیت 2 پا می شود؟!' توجه مخاطبان را جلب می کند.

* روزنامه خراسان
با روتیتر 'ساخت بزرگترین سد ترکیه، بی‌ اطلاعی مسئولان و فاجعه زیست‌محیطی که در راه است' این روزنامه در تیتر نخست نوشت: ماشه ایلیسو روی شقیقه ایران.
عکس نخست خراسان هم تصویری از برنامه خندوانه است با تیتر: شوخیهای دور دوم خنداننده‌شو خبرساز شد.

* ویژه نامه خراسان رضوی
این ویژه نامه در اشاره به دستور معاون دادستان برای معدوم سازی مرغهای آلوده محموله 70 تنی صادراتی، تیتر زد: 10 تن مرغ صادراتی آلوده به سالمونلا. عکس نخست نیز تصویری از فعالیت معادن در منطقه تاریخی توس است با عنوان: دستور قضایی برای تعطیلی معادن غیرمجاز حریم توس صادر شد.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.