به گزارش ایرنا حجت الاسلام کاظم لطفیان، جمعه در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در تربت حیدریه افزود: این بدان خاطر است که انقلاب اسلامی ایران ریشه در قرآن دارد و برای تحقق فرامین الهی ایجاد شده است.
وی گفت: بر این اساس حضور امت اسلامی در میدان دفاع از ارزشها و آرمان های مردم مظلوم فلسطین مصداق ایمان به خدا و رسول گرامی اسلام (ص) در امتداد نورافشانی انوار قدسی الهی است که دشمن هرگز نخواهد توانست این نور را خاموش کند.
لطفیان افزود: از همین رو اگر امروز جمهوری اسلامی ایران به جبهه مقاومت کمک مستشاری می کند، بر اساس متون و مبانی قرآنی است که هر کجا مظلوم ستم دیده ای دیدید، باید یاری اش کنید.
وی گفت: به واسطه همین راهبرد جمهوری اسلامی امروز شاهد هستیم حمایت از ارزش های اسلامی در مبارزه با آمریکا و جبهه استکبار تجلی جهانی پیدا کرده و مجاهدان راه حق و حقیقت در دنیا برای خروج از سلطه استکبار در حال مبارزه هستند.
لطفیان در بخش دیگری اظهار کرد: امروز فضای مسموم مجازی اقدام به شبهه پراکنی در خصوص چرایی حضور مردم در راهپیمایی روز قدس کرده و نخبگان و فرهیختگان جامعه باید فلسفه این حضور را بر اساس مبانی اسلام و قرآن برای نسل جوان تبیین کنند.
وی حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را مایه خشنودی و رضایت خداوند متعال دانست و گفت: امروز روز جهانی قدس در خشنودی خدا تجلی پیدا کرده و دفتر خاطرات ملت ایران در این چهار دهه از عمر انقلاب مملو از این اقدامات انقلابی است.
راهپیمایی روز جهانی قدس مردم تربت حیدریه از ساعت 11 صبح امروز از میدان شهدای این شهر به سمت میدان مرکزی با حضور گسترده مردم برگزار شد.
در پایان این راهپیمایی قطعنامه ای در دفاع از مردم فلسطین، مبارزه با داعش و حمایت از جبهه مقاومت در هشت ماده قرائت و شرکت کنندگان با فریادهای تکبیر، مفاد آن را تایید کردند.
حمل ماکت موشک ذوالفقار، که اخیرا در عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه مواضع گروه تروریستی داعش به کار گرفته شده بود، از حاشیه های این راهپیمایی بود که با استقبال راهپیمایان تربتی مواجه شد.
مرکز شهرستان 250 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
6121/5132
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.