به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی رهبر روز چهارشنبه درگردهمایی ائمه جماعات غرب خراسان رضوی در سبزوار افزود: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال راهکار نجات کشور از کالاهای خارجی حمایت از صنایع داخلی و بومی است.
وی ادامه داد: امروز دشمن با طرح اینکه جمهوری اسلامی در حل مشکلات اقتصادی ناکارآمد است در پی ضربه زدن به کشور و ایجاد یاس در بین جوانان است.
حجت الاسلام والمسلمین رهبر افزود: راه حل مشکلات اقتصادی کشور در گرو همکاری قوا، دستگاههای مختلف و سپردن امور به مدیران جهادی و انقلابی است.
وی گفت: علما در ما ه رمضان نسبت به نشر فرهنگ اقتصاد مقاومتی، ترویج سبک زندگی اسلامی و اشاعه منویات مقام معظم رهبری تلاش بیشتری کنند.
امام جمعه سبزوار نیز گفت: علما نقش اساسی در حفظ ارزش های اسلامی و مبانی مکتب تشیع دارند و ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای اشاعه احکام و معارف اسلامی است.
حجت الاسلام غلامرضا مقیسه افزود: علما با استفاده از فضای مجازی، دستورات اخلاقی و با بهره از علم و منطق جوانان را ارشاد و جذب مساجد کنند.
وی ادامه داد: بیان احکام شرعی،مسائل اعتقادی، ترویج سبک زندگی اسلامی، تحکیم بنیان خانواده ، توجه به کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد از موضوعات مورد توجه مبلغان در ماه رمضان باشد.
حجت الاسلام مفیسه افزود: مومنان و روزه داران، احسان، اطعام، انفاق به مستمندان، یتیم نوازی و رسیدگی به فقرا را در ماه ضیافت الهی فراموش نکنند.
127 کانون مسجد در شهرستانهای سبزوار، داورزن و خوشاب فعال است.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8145/6012خبرنگار: حمید دلاوری هروی **‌انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.