مولوی احمد شیخ احمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اوضاع نابسامان برخی کشور های همسایه، حضور مقتدرانه مردم ایران اسلامی در این رویداد و حماسه سیاسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی اظهار کرد: به رغم تلاش گسترده دشمنان برای کمرنگ نمودن حضور ملت ایران در انتخابات، مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حداکثری و پرشور خود نشان دادند که دشمنان هرگز نمی توانند کوچکترین خدشه ای به باورها و ارزش های آنان وارد کنند.
وی گفت: دشمنان نظام مقدس ایران اسلامی چشم به این انتخابات دوخته اند و هر جریان و تفکری که این کشور را دوست دارد باید در این وظیفه شرعی و ملی سهیم باشد.
امام جمعه اهل سنت باخرز افزود: مردم باید به انتخاب خود توجه و دقت داشته و در تعیین سرنوشت خود حساسیت داشته باشند و انتخاب آنان از روی تفکر، تامل و منطق باشد.
مولوی شیخ احمدی به وحدت شیعه و سنی در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: مردم شیعه و اهل سنت این خطه مرزی همواره با وحدت، همبستگی و اتحاد خود در همه رویدادها و صحنه های حساس کشور حضور داشته و با این انسجام مثال زدنی نشان داده اند که پیرو منویات رهبر معظم انقلاب و حافظ خون شهیدان هستند.
شهرستان 58 هزار نفری باخرز در 220 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
7494 / 6053 خبرنگار: علی اصلاحی نصرآبادی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.