به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن صادقی نسب روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران در مسجد جامع شهر گناباد افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات نمادی از نظام مردم سالاری دینی و پشتوانه ای برای نظام و تضمین آینده ملت است.
وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر حضور گسترده مردم در انتخابات و شرکت در انتخابات در ساعات اولیه رای گیری، اظهار کرد: مردم ایران در عرصه های مختلف با حضور خود قدرت و عظمت ایران را به دنیا نشان داده اند و این بار نیز باید به همین شکل در عرصه حاضر شوند.
وی گفت: مردم گناباد نیز در همه دوره های برگزاری انتخابات مشارکت بیش از 90 درصدی داشته اند و در این دوره انتظار می رود شاهد مشارکت 99 درصدی مردم باشیم تا بار دیگر افتخاری برای این شهر در تاریخ رقم بخورد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در 91 شعبه اخذ رای ثابت و سیار گناباد در حال برگزاری است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه در چهار هزار و 573 شعبه اخذ رای شهرها و روستاهای استان خراسان رضوی آغاز شد.
سه هزار و 898 شعبه ثابت و 675 شعبه سیار در این استان فعال است که دارای 9 هزار و 459 صندوق اخذ رای می باشد.
مجموع افراد واجد شرایط شرکت در انتخابات این دوره از انتخابات در استان خراسان رضوی چهار میلیون و 314 هزار نفر است.
7496 / 6053 خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.