علیرضا قامتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میانگین جمعیت آماری مراجعه به مجموعه کلینیک‌های تخصصی شهرستان روزانه 90 نفر بوده که با اجرای طرح تحول سلامت این آمار به بیش از 700 نفر در روز رسیده است .
وی بابیان اینکه در این طرح تعداد متخصصین نیز سه برابر افزایش‌یافته، اظهار کرد: اجرای این طرح موجب استقبال مردم از امکانات بیمارستانی ، اورژانس و کلینیک حتی در کوچکترین موارد پزشکی شده است که این موضوع موجب افزایش 11 برابری مراجعه به اورژانس نیز شده است
رئیس شورای اداری قوچان با یادآوری اجرای پروژه‌هایی همچون کلینیک تخصصی زنان و زایمان، شیمی‌درمانی و دیالیز کرد : پروژه کلینیک تخصصی نیز اجرا و تجیهز شده و به ‌احتمال‌قوی توسط وزیر بهداشت و درمان به‌صورت ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری خواهد رسید .
وی با یادآوری اینکه هنوز کمبودهایی در بخش بهداشت و درمان وجود دارد،‌گفت: در همه حال اورژانس پزشک کشیک دارد ، هر چند ممکن است به اضطرار پزشک در محل‌های دیگری در داخل بیمارستان به‌کارگیری شود .
فرماندار قوچان ادامه داد : کیفیت غذا در مقطعی در بیمارستان موسی بن جعفر (ع) مناسب نبود که طی بازدیدها و نظارت‌های انجام‌شده کیفیت غذا در حال حاضر به وضعیت مطلوب رسیده است .
وی در خصوص پروژه‌های عمرانی تبصره 36 نیز در این شهرستان گفت : پروژه دانشکده مهندسی دانشگاه فناوری‌های نوین با 50 میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست و پارک‌های محلات نیز با 20 میلیارد ریال اعتبار در 12 نقطه اجرایی خواهد شد .
قامتی پروژه پل نشاط این شهرستان را یک طرح ملی قلمداد کرد که باید پیگیری‌های لازم از طریق وزارت خانه مربوطه انجام شود و افزود : پروژه میدان ورزش نیز در مرحله ترک تشریفات بوده و با داشتن اعتباراتی مشخص در سطح ملی در حال پیگیری است .
وی خاطرنشان کرد : ترک تشریفات پیمانکار مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان نیز انجام و کار به‌زودی با 50 میلیارد ریال اعتبار از سر گرفته خواهد شد .
قوچان در ۱۳۰ کیلومتری شمال غرب مشهد (مرکز استان خراسان رضوی) قرار دارد.
7501/ 6012 خبرنگار: حبیبه احسنی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.