حجت الاسلام علی عجم شاگاه دوشنبه در مراسم افتتاح ستاد تبلیغات انتخاباتی حسن روحانی زیر نظر شورای اصلاح طلبان خراسان رضوی در منطقه 9 مشهد افزود: با حضور در انتخابات دموکراسی را زنده کنید چرا که هم دین وهم اخلاق در اینچنین محیطی رشد می کند و برعکس در جامعه ای که دموکراسی نیست دروغ ، فریب و اختلاس شکل می گیرد .
وی گفت: حضور در انتخابات پایگاه فکری اصلاح طلبان را تقویت می کند و موجب توسعه انسانی جامعه و کشور در آینده خواهد شد و توسعه انسانی نیز منجر به توسعه همه جانبه در ابعاد اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و امنیتی کشور می شود .
عجم در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد: برخی با تمامیت خواهی تنها کرامت انسان را به ایمان می دانند نه به انسان بودنش و در این بینش افراد غیر مومن را بدون حق و حرمت در جامعه دانسته و خود را مسئول همه حقوق او تعیین می کنند.
وی ضمن توصیه مردم به مشارکت در سرنوشت سیاسی ، خاطر نشان کرد:تمامیت خواها نحق حکومت را برای خود دانسته و بر غیر خود حرام می دانند لذا اگر بتوانند تقلب می کنند، زیرا آنان اصلا انتخابات را قبول ندارند و امروز به اجبار آن را پذیرفته اند چرا که معتقدند یک پدیده فرنگی است.
در حاشیه این مراسم مسئول کمیته برگزاری مراسم ها و سخنرانی های ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در مشهد به خبرنگارایرنا گفت:در همه 13 منطقه شهر مشهد یک ستاد اصلی فعال شده است و هر روز چندین ستاد فرعی نیز در این مناطق آعازبه کار می کند.
رضا گلستانی افزود: با افتتاح این ستاد ، هم اکنون پنج ستاد اصلی و فرعی در منطقه 9 فعالیت می کند که مسئولیت این ستاد ها به عهده آقای نورالله جوانشیری است .
3221/6012خبرنگار:ناصراسدزاده هروی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.