حمید بنایی روز یکشنبه در جریان بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر گناباد افزود:‌ ایرنا تا تاکنون به خوبی به وظایف خود عمل کرده و باید بیش از پیش در این زمینه نقش آفرین باشد.
وی، رویکرد تعاملی این رسانه با مدیران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را مهم توصیف کرد و گفت: باید با ارتباط بیش از پیش با مسئولان و بیان ظرفیتها و توانمندی های کشور، خراسان رضوی و به خصوص گناباد و بجستان، برای توسعه بیشتر تلاش کرد.
نایب رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رسانه های ارتباط جمعی باید در کنار بیان عملکرد و نقاط مثبت انتقادات خود را از نقاط ضعف دستگاههای اجرایی بیان کنند، اظهار کرد: انتقاد سازنده با تخریب بسیار متفاوت است و تخریب عملکرد مثبت مسئولان به هیچ عنوان صحیح نیست.
وی تصریح کرد: رسانه ها نباید تنها به نقاط ضعف دولتمردان و مسئولان بپردازند بلکه باید به نقاط مثبت هم عنایت داشته باشند.
نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: همه دولتها در کنار نقاط مثبت ضعفهایی هم در ارائه خدمات به مردم دارند و هر گونه انتقاد باید بدور از جهت گیری های سیاسی و در راستای منافع و درخواستها و مشکلات مردم مطرح شود.
بنایی گفت: هر گونه تخریب و انتقاد غیر سازنده از فعالیت مسئولان، تنها موجب ناامیدی مردم می شود و فضای امید و نشاط جامعه را خدشه دار می کند.
وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: 65 درصد از مجموع دو میلیون تن قیر رایگان که در دولت یازدهم برای عمران و توسعه مناطق روستایی کشور در نظر گرفته شده بود تاکنون محقق شده و تسریع در تامین بقیه این میزان از خواسته های نخست کمیسیون عمران مجلس است.
وی ادامه داد: کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به صورت خاص بررسی ابعاد حادثه قطار سمنان به عنوان یکی از مطالبات مردمی را در دستور کار خود قرار داده و بعد از انتخابات سال جاری با تکمیل فرآیند بررسی، نتیجه نهایی آن اعلام می شود.
و نایب رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی در این دیدار از نزدیک با فعالیت های خبرگزاری جمهوری اسلامی درانعکاس اخبار و گزارشها در سطح کشور، استان خراسان ضوی و شهرستان های جنوب این استان آشنا شد.
شهرستان گناباد در فاصله 287 کیلومتری مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است
2095/7545/6012 خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.