مهدی سالیانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هزار و 600 میلیارد ریال از این حجم اعتبار به پروژه های ملی خراسان رضوی و 357 میلیارد ریال به پروژه های استانی اختصاص داده شد.
وی ادامه داد: مجموع پروژه هایی که این اعتبار به آنها تخصیص یافته شامل 32 طرح شاخص استان خراسان رضوی در حوزه 21 دستگاه اجرایی است.
مدیرکل دفتر فنی استانداری خراسان رضوی بخشی از این پروژه ها را تکمیل کنارگذر چناران، تقاطع غیرهمسطح نشاط همین شهرستان، تکمیل مجتمع فرهنگی هنری و تجهیز دانشکده مهندسی قوچان و تکمیل و تجهیز مرکز نگهداری نمونه های زمین شناسی برشمرد.
وی گفت: تکمیل کمربند سبزمشهد، ساخت شش مدرسه در شهرجدید گلبهار، ایجاد پارک بانوان در مشهد، اجرای طرحهای مطالعاتی و سطح بندی روستاها، اصلاح نقاط حادثه خیز و بهسازی راه اصلی تربت حیدریه - خواف در سه راهی نشتیفان هم از محل همین محل اعتبار دارند.
سالیانی افزود: رفع مشکل آب شرب شهرجدید گلبهار، اجرای پروژه های عمران شهری در برخی شهرستانها از جمله قوچان و کاشمر، تجهیز و خرید برخی امکانات بیمارستانها در گناباد، سبزوار و مشهد از دیگر طرحهایی است که از محل این اعتبارات تخصیص دارند.
وی گفت: بخشی از این پروژه ها از محل مصوبات سفر رئیس جمهوری و برخی هم وعده های رئیس سازمان برنامه بودجه در جریان سفر به خراسان رضوی بوده است.
خبرنگار: فاطمه یوسفی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
1906/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.